اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا شیرجه و واترپلو آذربایجان‌شرقی:

غرورهای کاذب ‌مدعیان شنا باید شکسته شود/ برخورد کمیته انضباطی با خاطیان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا شیرجه و واترپلو آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت در شنای استان محقق نمی‌شود مگر با شکستن غرور کاذب برخی از مدعیان.

غرورهای کاذب ‌مدعیان شنا باید شکسته شود/ برخورد کمیته انضباطی با خاطیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدجواد مرتضوی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه تیم شنای پسران نوجوان استان با وجود عدم همراهی برخی از ورزشکاران و مربیان شهرستانی در مسابقات لیگ قهرمانی کشور در شیراز حضور یافت که بر اساس برآورد کارشناسان با این همه ناملایمات و فشار روانی به تیم نتایج قابل قبولی برای شناگران حاضر در مسابقات رقم خورد.

وی افزود: شناگران ما با تمام غیرت و همت خود کوشیدند تا نتایج قابل قبولی برای استان خود به دست آورند اما به دلیل ترکیب ناقص تیم که ناشی از عملکرد مربیان مدعی آنها بود تنها توانستیم جایگاه قبلی استان را حفظ و مانع از سقوط آن به رده‌های پایین‌تر شویم.

مرتضوی ادامه داد: ورزشکاران و مربیان شنا باید ملاک حضور خود در رقابت‌ها را دفاع از نام استان و اختصاص جایگاه مناسب به تلاش دیگر دوستان خود قرار دهند نه آنکه با بهانه‌جویی‌های عبث سعی در تضعیف دیگر مربیان و شناگران آنها نموده و باعث خدشه دار شدن حیثیت ورزشی دیگران شوند.

وی تصریح کرد: برای برخورد با منیت‌ها و غرورهای کاذب چنین افرادی روز پنجشنبه 26 بهمن ماه جاری کمیته انضباطی استان تشکیل و با خاطیان قضیه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/‌60002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول