اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم:

جشنواره فجر سبب افزایش کیفیت تولیدات استانی می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم گفت: برگزاری جشنواره فجر در استان اقدام فرهنگی خوبی است که موجب می‌شود شاهد افزایش کیفیت در تولیدات سینمایی و تلویزیونی باشیم.

جشنواره فجر سبب افزایش کیفیت تولیدات استانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در استان قم، علی جوان در خصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اظهار داشت: اصل این کار فرهنگی خوب و مثبت است و برای هنرمندان قم اگر تداوم داشته باشد در هنرمندان دغدغه ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این گونه جشنواره‌ها سبب ارتباط میان هنرمند و مردم می‌شود تصریح کرد: اهالی شهر قم قشری فرهیخته هستند و هنرمندان این شهر کارهایی با مضامین معنوی و دینی انجام می‌دهند اگر آثار اکران شده به شکل دقیق مورد نقد و بررسی قرار گیرد هنرمندان می‌توانند به ایرادات خود واقف شده و در آثار بعدی کارهای بهتری را ارائه دهند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد هنرمندان از مردم عقب‌تر هستند اضافه کرد: مسئولان و هنرمندان باید تلاش کنند تا آثار خود را بر اساس ذائقه هنر ایرانی تقویت کنند.

جوان با تاکید بر اینکه فیلم‌های اکران شده دغدغه مردم را ندارند تصریح کرد: میان هنرمندان و مردم فاصله افتاده است به این دلیل که هنرمندان به دنبال دغدغه‌های خود هستند و کمتر به مردم توجه می‌کنند.

وی اضافه کرد: هرچه ارتباط هنرمند و فیلم‌ساز بیشتر باشد تأثیرگذاری در فیلم افزایش پیدا می‌کند و مردم با فیلم ارتباط برقرار می‌کنند و باید این مسئله از سوی فیلم‌سازان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول