اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

مسئولان هیچ منتی بر ولی نعمتان خود نداشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: وظیفه همه مسئولان نظام این است که به مردم خدمت کنیم و هیچ منتی بر مردم که ولی نعمتان خود هستند، نداشته باشند

مسئولان هیچ منتی بر ولی نعمتان خود نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمد علی احمدی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب که به دست امام راحل(ره) محقق شد همان گفتمان دینی بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی ایران را مسئله برگزاری انتخابات در کشور دانست و گفت: مردم در انتخابات با آزادی و اختیار کامل شرکت کرده و در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز گفت: وظیفه همه مسئولان نظام این است که به مردم خدمت کنیم و هیچ منتی بر ولی نعمتان خود نداشته باشند.

محمد فیروزی اظهار کرد: عدم وحدت بین مسئولان موجب آسیب رساندن به نظام و ملت خواهد شد و همه باید زیر لوای ولایت فقیه و زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گیرند.

وی تبعیت از ولایت را بسیار مهم دانست و افزود: اختلافات خانوادگی وجود دارد، اما آنچه که امروز کشور به آن نیاز دارد وحدت، انسجام و آرامش میان سران قوا است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش‌های 16 ماهه آقای عسگریان بخشدار بادرود تقدیر کرد و گفت: وی تنها مدیری بود که هیچ شکایتی از ناحیه مردم برایش وجود نداشت.

وی از همه مسئولان اجرایی و اداری شهرستان خواست تا حد امکان بتوانند باری از دوش مردم بردارند و مشکلات آنها را برطرف کنند.

به گزارش فارس، در ادامه نیز فرماندار شهرستان نطنز نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ایران یک اعجاز الهی بود و امروز در قله‌های پیشرفت در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی و عمرانی قرار داریم.

امیر جعفری افزود: خسته شدن در راه انقلاب برای انقلابیون سم مهلک است و باید از دستاوردهای نظام و انقلاب با جان و مال دفاع کرد.

وی تاکید کرد: در طی 34 سال گذشته خدمات فراوانی به مردم شهرستان شده، هر چند کارهای زیادی نیز برجای مانده که باید با تلاش و همت بیشتری انجام پذیرد.

فرماندار نطنز ساخت یک‌هزار و 30 واحد مسکن مهر در شهرهای نطنز و بادرود و فعالیت 205 واحد صنعتی در سطح شهرستان را بسیار مطلوب دانست و گفت: همه این خدمات به برکت نظام انقلاب اسلامی راه‌اندازی و انجام شده است.

وی در ادامه به کسانی که سعی دارند میان مسئولان و مردم اختلاف بیندازند، هشدار داد و گفت: به حمدالله فضای شهرستان در باب مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خوب هست.

جعفری با مهم دانستن دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: همه باید حواسمان جمع باشد تا در پازل دشمن قرار نگیریم.

وی در پایان سخنان خود گفت: همه مدیران ادارات ‌باید تسهیلات سفر را برای میهمانان نوروزی فراهم کنند.

فرماندار نطنز به مکاتبه اخیر استاندار به همه فرمانداران  شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: همه تغییرات و جابجایی‌ها باید با هماهنگی فرماندار شهرستان صورت گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم عباس درستی، مهدی اسماعیل‌زاده و عبدالله صابری به ترتیب به عنوان معاون فرماندار نطنز، بخشدار مرکزی و بخشدار امامزاده بادرود معرفی شدند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول