اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

بردخونی‌ها شعار همدلی و اتحاد سر دادند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، مردم بردخون یکصدا شعار همدلی و اتحاد و نابودی استکبار را سر دادند.

بردخونی‌ها شعار همدلی و اتحاد سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم بردخون از اقشار و گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف با حضور در راهپیمایی باشکوه خود بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند و دشمنان را سرخورده و ناامید کردند و بر همدلی و وحدت بین مسئولان تأکید کردند.

همراه با مردم که امام جمعه، بخشدار و مسئولان نیز حضور داشتند از مسجد جامع شهر بردخون به راه افتادند و با شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و مشت‌های گره کرده تا روبه‌روی حسینیه محبان اهل بیت‌(ع) رفتند.

در جایگاه راهپیمایی، مسئول ستاد دهه فجر بردخون با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با استعانت از خدای بزرگ و رهبری‌های خردمندانه امام راحل و وحدت و همدلی، رژیم دو هزار و 500 ساله طاغوت را نابود کردند و استقلال و آزادی را در قالب نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

حسین مصلحی‌پور افزود: آمریکا و استکبار از قدرت انقلاب ما به وحشت افتاده است و در 34 سال گذشته هر چه در توان داشتند برای تضعیف آن به کار گرفتند و توطئه‌های مختلف را در این کشور سازماندهی کردند اما با رشادت و ایثار مردم کاری از پیش نبردند و اینک ملت ما بدون اتکا به قدرت‌های جهانی، آزاد و مستقل زندگی می‌کند.

وی با تقدیر از حضور منسجم و گرم مردم در همه صحنه‌ها گفت: انقلاب و نظام متعلق به مردم است و تا مردم پشتیبان و حامی کشور باشند هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارند هر چند در این مسیر سختی‌ها و مشکلاتی را بر مردم تحمیل می‌کنند.

در ادامه این راهپیمایی برنامه‌های متنوعی نظیر اجرای سرود، مقاله، شعر، حرکات رزمی ـ ورزشی، اهدای جوایز و مسابقات برگزار شد و قطعنامه راهپیمایی نیز قرائت شد و توسط راهپیمایان با شعار «الله‌اکبر» تأیید شد.

نظیر این مراسم در روستاهای شهنیاء، مغدان، آبکش، بردخون کهنه نیز اجرا شد.

انتهای‌پیام/66003/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول