اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه:

مسئولان از ولایت مداری مردم درس بگیرند/ امروز روز اختلاف نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز روز اختلاف مسئولان نیست مسئولان باید مراقب نفوذی‌ها و منافقان باشند.

مسئولان از ولایت مداری مردم درس بگیرند/ امروز روز اختلاف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حمیدرضا مقدم‌فر در اجتماع پر شور مردم خرم‌آباد در میدان 22 بهمن این شهر با اشاره به اینکه این حرکت امروز یک پیام به مسئولان دارد و این پیام این است که مسئولان بدانند که امروز یکی از توطئه‌های دشمنان ایجاد اختلاف و فتنه است.

مقدم‌فر ادامه داد: مسئولان باید بیایند از یک پارچگی، ولایت مداری، وحدت و .... مردم درس بگیرند و اختلافات را کنار بگذارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم کشور با گرانی، تورم، بیکاری و .... دست و پنجه نرم می‌کنند گفت : مسئولان وظیفه دارند مشکلات آن‌ها را حل کنند.

مقدم‌فر به اختلاف سران دو قوه مقننه و مجریه در یک شنبه گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک شنبه گذشته،یک شنبه سیاهی برای کشور بود و آن هم اختلاف سران دو قوه مجریه و مقننه در صحن علنی مجلس بود.

وی خطاب به مسئولان گفت: مراقب نفوذی‌ها و منافقان دور و بر خودتان باشید.

مقدم‌فر در ادامه خاطر نشان کرد: این حضور حماسی یک پیام برای رهبری هم دارد و این پیام این است که ما به رهبرمان می‌گوییم، رهبرا ای مولا و مقتدای ما، تاریخ بلندی را تجربه کرده‌ایم و دیده‌ایم که اسلام چگونه متوقف شد وقتی مردم ولایت را رها کردند و امروز ما شما را رها نمی‌کنیم.

مقدم‌فر یادآور شد: امروز نگاه ما فقط به تو است ای نایب امام عصر، ای رهبر ما تا آخرین قطره خون از تو حمایت می‌کنیم و پای ولایت شما ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم به تو ظلم شود و مظلوم واقع شوی زیرا یک بار در تاریخ به علی (ع) ما ظلم شد و در کوفه به شهادت رسید اما ما دیگر نمی‌گذاریم سید علی ما مظلوم بماند.

مقدم‌فر خاطر نشان کرد: امروز در 22 بهمن ملت ایران به استکبار جهانی و صهیونیست سیلی زدند اما یک سیلی دیگر و سیلی نهایی در خرداد ماه آینده در حماسه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است که در خرداد 92 محصول خود را بچینند اما باید ملت هوشیار باشند و رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در شأن دهه چهارم انقلاب باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن می‌‌خواهد با ایجاد فضای ناامنی روانی و واقعی نگذارد که حضور مردم بالا برود اما ما به دشمن اعلام می‌کنیم  ملت با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق ‌ها و انتخاب رئیس جمهوری در تراز دهه چهارم انقلاب اسلامی نقشه‌‌های شوم شما را نقش برآب می‌کند.

لازم به ذکر است در پایان راهپیمایی امروز 22 بهمن در خرم آباد قطعنامه پایانی این راهپیمایی قرائت شد و حاضران با تکبیرگویان آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول