اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مردم با بصیرت خلخال در 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند

خبرگزاری فارس: مردم با بصیرت خلخال با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند.

مردم با بصیرت خلخال در 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از اولین ساعات صبح امروز خیابان‌های خلخال شاهد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام بود که بی‌صبرانه برای شرکت در حماسه حضور و راهپیمایی 22 بهمن خود را به میدان آزادی و خیابان امام خمینی رساندند.

تجمع مردم خلخال از خود شهر و روستاهای اطراف به حدی بود که خیابان امام خمینی از میدان آزادی تا میدان معلم شهر خلخال مملو از جمعیت شد.

امسال راهپیمایی 22 بهمن خلخال خیلی با سال‌های گذشته فرق داشت و حماسه حضور مردم واقعا غیر قابل توصیف بود چرا که با وضعیت کنونی تحریم دشمنان، مردم پای صحنه حاضر شدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعت مجدد بستند.

راهپیمایی خلخال از ساعت 10 صبح از میدان آزادی شروع شد و با شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در طول خیابان امام خمینی تا میدان معلم این شهر رسید.

اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفری از مهم‌ترین برنامه‌های دانش‌آموزان در این مراسم بود.

در این مراسم همچنین جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل در سخنانی حضور حماسی مردم خلخال در راهپیمایی 22 بهمن را ستود و افزود: مردم خلخال شعور سیاسی و اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند و این حضور نشان داد که حتی در شهرستان‌ها، مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها مردم هنوز علاقه‌مند به نظام و انقلاب بوده و پای بیعت خود با خمینی کبیر هستند.

سردار غلام‌عسگر کریمیان تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی طوری ریشه دوانده که هیچ قدرت استکباری توان مقابله با آن را ندارد و آمریکا و هم‌پیمانانش در خیال خام به سر می‌برند.

وی بیان داشت: استکبار در این فکر است که با اختلافات در بین قومیت‌ها، مذاهب، مردم و مسئولان از آب گل‌آلود ماهی بگیرد که این فکر به جایی می‌رسد برای اینکه ملت ایران پای ارزش‌های خود در دفاع مقدس و آرمان‌های امام راحل استوار ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جمع تمامی مسئولان شهرستان خلخال، کارکنان ادارات، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با فریاد تکبیر و الله‌اکبر قطعنامه 10 ماده‌ای راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.

انتهای پیام/62008/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول