اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

مسئولان اختلافات را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ازنا گفت: مسئولان نظام اختلافات را کنار بگذارند و خدمتگزاری را هدف اصلی خود قرار دهند.

مسئولان اختلافات را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در جلسه‌ای با نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس و مسئولان شهرستان ازنا ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و دعوت همه اقشار مختلف مردم با اشاره به اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید پاسخگوی مردم باشیم، گفت: حضور مسئولان باید در مراسم‌های انقلابی و عمومی در سطح شهر پر رنگ‌تر باشد.

امام جمعه ازنا در ادامه ضمن اشاره به مسائل اقتصادی و معیشت مردم اظهار داشت: از این دست فشارها بر مردم زیاد است، مسئولان با حضور خود در جمع‌های مردمی می‌توانند تسلی‌بخش روحیه آنان شوند.

وی همچنین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اختلافات را کنار بگذاریم و به جمع مردم بپیوندیم.

هراتی مطلق ضمن یادآوری یوم الله 22 بهمن گفت: انشاالله امروز یک صدا و کوبنده به ندای رهبر لبیک گفته و همه مسئولان پیشاپیش مردم در جمع آنان این روز عزیز را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با توجه به حضور نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی خطاب به وی افزود: مسئولان ازنا بسیار خوب و یک‌رنگ هستند، کمتر شهرهایی پیدا می‌شود که کارمندان آن یک دست و یک دل باشند و این فرصت مناسبی برای اقدام کارهای مناسب و عمرانی در سطح شهرستان است.

امام جمعه ازنا با اشاره به حضور حداکثری جوانان ازنایی در برنامه‌های انقلابی و عبادی سیاسی مثل نماز جمعه افزود: نسبت به جوانان و کارهای فرهنگی و انقلابی ازنا به جرأت می‌توان گفت استان ازنا حرف اول را می‌زند، ازنا از امن‌ترین و با فرهنگ‌ترین شهرهای استان است این‌ها به برکت انقلاب اسلامی، رهبری و البته خود مردم است.

در ادامه فرماندار ازنا ضمن تشکر از نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و همه مسئولان گفت: هدف نهایی ما طرح تکریم ارباب رجوع است و با حوصله فراوان و گوش دادن به درد دل مردم به آن ها بها دهیم و از مسئولان می‌خواهیم که در این امر مهم جدی و استوار باشند.

محمود بوالحسنی اضافه کرد: با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی در کلام ولایت این امر از مهم‌ترین بحث‌های امروز نظام است.

وی همچنین افزود: در همه ادارات گزارش‌هایی در مورد اجرا و تبیین اقتصاد مقاومتی باید ارائه شود و این امر به صورت عملی و جدی پیگیری شود و به شعار تبدیل نشود.

فرماندار ازنا تصریح کرد: همه مسئولان فردا 22 بهمن را با همه قوا در صف اول مردم قدم برداشته و هم صدا با هم ندای لبیک با رهبر را سر می‌دهیم و از همه ارگان‌های دولتی و غیر دولتی برای اجرای هرچه با شکوه‌تر این روز دعوت کرد.

انتهای پیام/2304/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول