اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس جریان «مقاومت لبنان» در گفت‌وگو با فارس:

حادثه «عرسال» برای اختلاف‌افکنی بین مقاومت و ارتش لبنان بود

خبرگزاری فارس: یک عضو مقاومت اسلامی لبنان حادثه عرسال را برای ایجاد اختلاف میان ارتش ملی لبنان و نیروهای مقاومت و ضربه به معادله سه گانه ملت، ارتش و مقاومت دانست.

حادثه «عرسال» برای اختلاف‌افکنی بین مقاومت و ارتش لبنان بود

«جمیل ضاهر» رئیس جریان مقاومت لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیروت با اشاره به حادثه تجاوز به ارتش ملی این کشور در عرسال گفت که مقاومت لبنان این تجاوز را تجاوز به تمام لبنان می‌داند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان بین اتفاقات عرسال با حملات سابق به ارتش در الضنیه و نهر البارد تفاوت قائل شد، گفت که منبع این تجاوزها از سوی افرادی است که جبهه شر جهانی آنها را تغذیه می کند و به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در کشور است. اتفاقات اخیر همچنین در راستای اهداف انتخاباتی و سرمایه گذاری برای ایجاد فرقه گرایی در کشور است.

ضاهر برخی تلاش‌ها برای متهم کردن حزب الله به این اقدامات را نیز برای تخریب وجهه مقاومت دانست و تاکید کرد که این تلاش‌ها برای ایجاد شکاف بین ارتش و مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به لزوم جدا کردن اهالی ملی گرای عرسال از این اتفاقات گفت که تعداد زیادی از مردم این منطقه در مقاومت عضو هستند و باید بین آنها با مزدوران و قاچاقچی ها تفاوت قائل شد، متاسفانه قاچاقچی های عرسال به تاجران خون تبدیل شده اند و در نقشه کشتاری که تصمیم سازان آنها برای ایجاد بهار عربی تحت عناوین جهاد و آزاد سازی مناطق طراحی کرده اند، شرکت می‌کنند. آنها هیزم‌های جنگ بی‌فایده‌ای هستند که هدف از آن تقسیم امت اسلام است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول