اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

اتحاد و همبستگی رمز دشمن‌شکنی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازمند حضور ملت است، گفت: اتحاد و همبستگی رمز دشمن‌شکنی است.

اتحاد و همبستگی رمز دشمن‌شکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد حسین اصغریان عصر امروز در جریان افتتاح سالن ورزشی هلال احمر این شهرستان با اشاره به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و امام راحل جدا از مباحث دینی و اسلامی در عرصه عمرانی و آبادانی با سرعت بالایی رشد کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی قبل و پس از انقلاب در کشور به هیچ عنوان قابل قیاس با هم نیستند، افزود: انقلاب اسلامی برای ملت در مناطق شهر و به‌ ویژه روستاها دارای برکات بسیاری بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان به رشد کشور در حوزه صادرات غیر نفتی اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی تمام درآمدهای ارزی کشور را صادرات نفتی تأمین می‌کرد.

وی تاثیر نفتی کشور بر درآمدها و بودجه‌های داخلی را در شرایط کنونی 50 تا 55 درصد عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تقویت دیگر دستاوردهای ملی این رقم در آینده نزدیک کاهش یابد.

اصغریان با تصریح بر اینکه در عرصه‌های سیاسی، نظامی و امنیتی نیز ایران بعد از انقلاب اسلامی دچار تغییری بزرگ شده است، یادآور شد: امروزه ایران در عرضه نظامی تبدیل به یک کشور قدرتمند و مطرح شده است.

این مسئول با برشمردن اهمیت و ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی تصریح کرد: عمر 34 ساله انقلاب اسلامی همواره مدیون رشادت بزرگ مردان و ایثارگرانی بزرگ و بصیر بوده است.

وی با اشاره به رخداد 22 بهمن ‌ماه 57 خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی نیازمند حضور با شکوه ملت در صحنه‌ها است.

وی، اتحاد و همبستگی را رمز دشمن‌شکنی برشمرد و یادآور شد: حضور مقتدرانه و باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن موجب کوری دشمنان و ناکامی آن ها در مبارزه علیه کشور می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان، حضور در راهپیمایی 22 بهمن را برای مردم و مسئولان نظام یک وظیفه شرعی و عرفی دانست.

به گزارش فارس، سالن ورزشی هلال احمر صومعه‌سرا با 960 متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر 390 میلیون تومان امروز با حضور مردم، اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/84003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول