اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه:

انتخاب مقام معظم رهبری عنایت امام زمان بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه پاسداران گفت: انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت حضرت امام خمینی، عنایت امام زمان(عج) بود.

انتخاب مقام معظم رهبری عنایت امام زمان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد صادق ابطحی در یادواره شهدای محله سلمان خوراسگان که با نام «یادمان نور» در مسجد امام حسین برگزار شد، در جمع شرکت کنندگان در این یادواره اظهار کرد: اسلام حرکت دهنده مردم ایران به سمت انقلاب اسلامی بود و مردم ما بر اساس دین تا امروز محکم و استوار بر دفاع از انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: موتور حرکت جامعه برای انقلاب رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود که اقشار مختلف مردم را در کنار هم جمع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه با بیان اینکه انقلاب مردم ایران بر اساس آموزه‌های دینی صورت گرفت، تصریح کرد: ملت ایران نیز که شیعه و شیفته اهل بیت هستند، فرزندان خود را فدای اسلام کرده و این درخت تنومند را آبیاری کردند.

وی در پایان از برگزار کنندگان این یادواره که در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

* بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس

در ادامه این یادواره که با استقبال گسترده از سوی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین حضور پر شور و نشاط  جوانان خوراسگانی برگزار شد، محسن نصری از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این دوران افتخار آفرین پرداخت.

وی علل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله را برشمرد و افزود: اعتقاد مردم به انقلاب اسلامی که از آموزه‌های دینی نشأت می‌گرفت، موجب شد تا فرزندان ایران اسلامی با شجاعتی مثال زدنی در جنگی نابرابر به پیروزی برسند.

نصری در پایان نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و به ویژه عملیات کربلای 5 پرداخت.

* زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا

یادمان شهدای محله سلمان خوراسگان با عنوان «اصحاب نور» با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و خوراسگان، جانبازان، ایثارگران و جمعی از فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد.

معاون فرمانده پایگاه مالک اشتر درباره برگزاری این یادمان به خبرنگار فارس گفت: هدف از برگزاری این یادواره، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا است.

محمد مصور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهداست، تأکید کرد: پاسداشت خون شهیدان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن‌ها، احساس همدردی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، آشنایی جوانان با شهدا و آرمان‌های آنها، تجدید میثاق، با شهدا و انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این یادواره بود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ هشت ساله دشمن مشخص بود، تصریح کرد: امروزه در مقابل جنگ نرم قرار داریم و باید جوانان را با تحولات جدید آشنا کرد و با شناساندن الگوهای اسلامی همچون امام حسین (ع)، شهیدان، امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی جلوی تهدیدات و هجمه فرهنگی دشمن را گرفت.

انتهای پیام/63006/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول