اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

نشست خبری مربیان صبا و الشباب امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست خبری سرمربیان تیم فوتبال صبای قم و الشباب دوبی نمایندگان ایران و امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا امروز برگزار می‌شود.

نشست خبری مربیان صبا و الشباب امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که یک روز دیگر به زمان انجام یکی از مهمترین بازی‌های فصل جاری لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا یعنی پلی آف غرب قاره کهن بین تیم‌های ایرانی و اماراتی باقی مانده است، سرمربیان دو تیم قصد دارند در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های خود و طرح و نقشه‌ها برای موفقیت در این مسابقه صحبت کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب دوبی بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است رأس ساعت 17 روز شنبه 21 بهمن ماه به قضاوت داورانی از کشور سنگاپور به میزبانی صبا در قم برگزار شود.

به همین منظور عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم نماینده ایران و مارکو پاکوئتا سرمربی برزیلی تیم فوتبال الشباب نماینده امارات امروز در هتل پارسیا قم پاسخگوی خبرنگاران رسانه‌های مختلف در خصوص این بازی حساس در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خواهند بود، دیداری که تیم برنده آن را به گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان معرفی خواهد کرد.

این مسابقه در ورزشگاه زیبا و مجهز یادگار امام قم در حالی به انجام می‌رسد که باید در پایان 90 یا 120 دقیقه و شاید هم ضربات پنالتی یک تیم برنده داشته باشد و تیم برتر راهی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شود.

به همین منظور بازی صبای قم و الشباب دوبی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و تقابل فوتبال دو کشور در چند سال اخیر در سطوح مختلف بین‌المللی و باشگاه‌های موجب شده تا تماشاگران و فوتبال دوستان انتظار تماشای بازی زیبا و پر برخوردی داشته باشند.

در تیم فوتبال صبای قم عبدالصمد مرفاوی مهاجم سال‌های نه چندان دور باشگاه استقلال تهران یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال آسیا و تیم ملی فوتبال ایران قهرمان بازی‌های آسیایی پکن در سال 1990 به عنوان سرمربی و شخص اول کادر فنی روی نیمکت می‌نشیند.

اما در تیم فوتبال الشباب دوبی سرمربی این تیم مارکو پاکوئتا 54 ساله برزیلی است، کسی که سابقه مربیگری در تیم‌های فلامینگوی برزیل، فلومینزه برزیل، الهلال عربستان، تیم ملی عربستان، الریان قطر و تیم ملی لیبی را در کارنامه دارد و در مجموع از تجارب ارزنده فوتبال روز دنیا بهره‌مند است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول