اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان

صبا در خانه با 4 گل مغلوب فولاد شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان مقابل میهمان خود فولاد خوزستان با چهار گل شکست خورد.

صبا در خانه با 4 گل مغلوب فولاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های هفته سیزدهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که صعودکننده‌ها به مرحله بعد از گرو‌ه‌های چهار‌گانه کاملا مشخص شدند و صبا نتوانست جواز صعود را کسب کند.

صبای قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل حضور دارد و در حالی که یک هفته به پایان بازی‌های این مرحله باقی مانده است، نماینده قم عملا با صعود خداحافظی کرد و تنها سهمیه قم در لیگ برتر حفظ شد.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در تلاش برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر به مقامی بهتر از رتبه چهارم گروه دوم دست نیافتند و آخرین بازی خانگی خود در این فصل را نیز با شکستی سنگین پشت سر گذاشتند.

شاگردان حامد بختیاری‌زاده پنجشنبه شب در هفته سیزدهم از مرحله گروهی این بازی‌ها در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم صدرنشین فولاد خوزستان بودند و در حالی که سعی کردند مقابل میهمان خود بازی خوبی به نمایش بگذارند، اما با چهار گل شکست خوردند.

نوجوانان فولاد در این بازی خارج از خانه تیم نوجوانان صبا را در قم به توپ بستند و بدین ترتیب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را با کسب سه امتیاز ارزشمند به منظور حفظ صدرنشینی پشت سر گذاشتند.

در این دیدار که با حضور تماشاگران قمی برگزار شد، به جز 10 دقیقه ابتدایی این دیدار، تیم نوجوانان فولاد خوزستان حاکم اصلی توپ و میدان بود و با هماهنگی خوبی که از خود به نمایش گذاشت توسط محمد شمس (20) و کمیل حق‌زاده (54 پنالتی، 83، 84) چهار بار دروازه صبای قم را گشود و توانست هر سه امتیاز این دیدار حساس و خارج از خانه را از آن خود کند.

تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان صدرنشین این گروه در هفته چهاردهم باید در زمین خود از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کند در حالی این دیدار آخرین بازی فولادی‌ها در دور مقدماتی گروه اول به شمار می‌رود و صبای قم نیز در هفته پایانی میهمان تیم فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول