اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل خدمات‏رسانی مناسب به مردم

2 نانوایی دماوند از سوی شورای شهر تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: به همت اعضای شورای شهر دماوند، دو واحد نانوایی در شهر به علت کیفیت در پخت، برخورد مناسب با مشتریان و ... با نصب بنر و اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

2 نانوایی دماوند از سوی شورای شهر تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران و به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، از مسئولان دو نانوایی، شاطر، نان‏درآور و خمیرگیر «سنگک محله چالکا» و «بربری محله فرامه» در راستای تشویق و ترغیب نانوایان شهر دماوند برای ارتقای کیفیت نان مصرفی مردم توسط چندی از اعضای شورای شهر با نصب بنر، لوح و هدیه‏ای تقدیر شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دماوند در حاشیه این مراسم گفت: نان در سفره غذایی مردم ایران به ویژه مردم شهر دماوند، دارای جایگاهی ارزشمند بوده و در این میان نانوایی نیز از جمله مشاغلی محسوب می‏شود که در این شهر بیش از پیش مورد توجه است.

علی پهلوان ادامه داد: نحوه برخورد مناسب با مشتریان و داشتن اخلاق اسلامی، کیفیت در پخت، رعایت بهداشت و... از جمله ویژگی‏های شاخص این دو نانوایی در محلات «چالکا» و «فرامه» بود که مورد تقدیر قرار گرفتند.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر دماوند در ادامه هدف از تقدیر را تشویق نانوایان و ترغیب بیشتر برای ادامه تولید با کیفیت نان خواند و افزود: خبازی یکی از مشاغل پرزحمت و پرمسئولیت است که اگر با تلاش و تجربه نانوا به همراه باشد، رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

مرتضی اسداللهی در پایان یادآور شد: رعایت نظم، انضباط، اخلاق اسلامی با مشتریان در ارائه نان مطلوب و باکیفیت از جمله ویژگی‏های این دو نانوایی است که توسط شورای شهر دماوند مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول