اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صورت گرفت

افتتاح نخستین مرکز تست ماشین‌آلات سنگین در کشور/ جلوگیری از ورود ماشین‌آلات سنگین بی‌کیفیت

خبرگزاری فارس: با همکاری مرکز استاندارد نخستین مرکز تست ماشین آلات سنگین، راه‌سازی و کشاورزی در تراکتورسازی ایران راه‌اندازی شد.

افتتاح نخستین مرکز تست ماشین‌آلات سنگین در کشور/ جلوگیری از ورود ماشین‌آلات سنگین بی‌کیفیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی نقوی مسئول تیم راه‌اندازی مرکز تست ماشین‌آلات سنگین در تراکتورسازی بعد از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی ارائه خدمات برای مبادی گمرکی کل کشور این مرکز را یادآور شد و گفت: این مرکز می‌تواند در مدت سه روز تست‌های مربوط به استاندارهای موجود در کشور را بر روی محصولات ارجاعی از سوی مبادی مورد نظر انجام داده و نتایج حاصل را در اختیار آنان قرار دهد.

نقوی تست‌های تائید نو، ایمنی، ارگونومیکی و ... را از جمله تست‌هایی که در نخستین مرکز تست ماشین‌آلات سنگین کشور انجام می‌شود عنوان کرد و ادامه داد: این تست‌ها که شامل تست ترمز، ترمز دستی، تست فرمان، تست صدا، تست اندازه‌گیری ابعادی که اقدامات ایمنی را ایجاد می‌کند.

براساس اعلام مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تست ماشین‌آلات سنگین، راه سازی و کشاورزی کشور در تراکتورسازی توانایی جواب گویی به کل کشور را در زمینه اهداف تعیین شده دارد. 

انتهای پیام/60002/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول