اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با حضور وزیر دفاع

سند پاکسازی مناطق آلوده به مین امضا شد

خبرگزاری فارس: سند پاکسازی تحویل و تحول مناطق آلوده به مین امروز در کرمانشاه و با حضور وزیر دفاع امضا شد.

سند پاکسازی مناطق آلوده به مین امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز در مراسم خاتمه پاکسازی عمومی مناطق آلوده به مین استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار سند پاکسازی تحویل و تحول مناطق آلوده به مین استان کرمانشاه توسط سردار احمد وحیدی‌ وزیر دفاع و پشیبانی کشور و دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه با حضور دو تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) و فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب امضا شد.

در این سند تحویل و تحول آمده بود که 700 هزار هکتار از زمین‌های آلوده به 3 میلیون و 500 هزار مین و بیش از چند میلیون گلوله عمل نکرده خنثی شد.

در پایان این مراسم از چهار خانواده شهید پاکسازی بهروز غلامی، محمدعلی محمدی، زینعلی محمدی و نامبرداری، سه جانباز پاکسازی فضلعلی سالاری، پرویز سلیمانی و محمد کاظمی تجلیل شد.

همچنین از فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، استاندار کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین، مدیرکل امنیتی استان، فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر همکاری‌هایشان در زمینه پاکسازی مناطق آلوده به مین در استان کرمانشاه تقدیر و از پنج مدیر عامل به نام‌های شرکت مشاور عمران ایران، پیام آوران ایمن عمران، یکتا بنای بیستون، سخت‌کوشان کلهر و دریادلان سرزمین پاک تجلیل شد.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول