اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی سی‌تی اسکن 2 اسلایس

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه از افتتاح بخش سی‌تی اسکن دو اسلایس با برخورداری از تصاویر سه‌بعدی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مسئولان دانشگاهی در بیمارستان فارابی کرمانشاه خبر داد.

راه‌اندازی سی‌تی اسکن 2 اسلایس

محمدعلی معیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: این دستگاه در محوطه‌ای با زیر بنای یک‌صد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

معیاری اعلام کرد: با راه‌اندازی این دستگاه که توانایی پذیرش 50 بیمار را دارد علاوه بر اینکه بیماران مجبور نیستند برای تهیه تصاویر مورد نیاز به خارج از مرکز منتقل شوند، هزینه‌ای معادل یک سوم مراکز خصوصی را پرداخت می‌کنند.

وی اعلام کرد: سی‌تی اسکن دو اسلایس مرکز فارابی داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر سه بعدی و امکانات به روز است.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه درخصوص ویژگی‌های این بیمارستان گفت: مرکز فارابی که یک مرکز فوق تخصصی است دارای 250 تخت مصوب و 210 تخت فعال بوده که با ضریب اشغال تخت 100درصد به بیماران ارائه خدمت می‌کند.

این متخصص اعصاب‌ و ‌روان با اشاره به اینکه بیمارستان فارابی دارای هفت بخش شامل پنج بخش بستری و بخش‌های اورژانس و آی‌سی‌یو است، افزود: در مرکز فارابی، رزیدنت در رشته‌های روانپزشکی، نورولوژی و نیز روانشناسی بالینی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/2700/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول