اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی:

تعامل فدراسیون ملی و بین‌المللی زورخانه‌ای دستاورد سرپرستی طالقانی بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: تعامل سازنده و رابطه مثبت بین دو فدراسیون ملی و بین المللی ورزش زورخانه‌ای، دستاورد حضور 40 روزه طالقانی در فدراسیون بوده است.

تعامل فدراسیون ملی و بین‌المللی زورخانه‌ای دستاورد سرپرستی طالقانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد خوش جان در مراسم افتتاحیه مسابقات هنرهای فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور که به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: از زمانی که طالقانی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش زورخانه‌ای معرفی شده، تعامل سازنده‌ای بین این فدراسیون و فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه‌ای به وجود آمده است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به این فدراسیون داشته و در این مدت هر مشکلی که داشته‌ایم، با مساعدت وی برطرف شده است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ادامه داد: پس از اینکه مسابقات روز نخست این رقابت‌ها را تماشا کردم، به این نتیجه رسیدم که ورزش زورخانه‌ای باید از وضعیت موجود به وضعیت ایده‌آل برسد.

وی افزود: بنا به فرمایش رهبر انقلاب ورزش زورخانه‌ای تنها یک ورزش نبوده و یک فرهنگ است، بنابراین باید در راه گسترش و پیشرفت آن تلاش کرد.

* احداث زوخانه در مناطق شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی نسبت به گذشته در اصفهان کم رنگ شده است.

عباس حاج‌رسولی‌ها ادامه داد: طی سال‌های گذشته اقدامات مثبتی در راستای پیشرفت این ورزش صورت گرفته و چندین زورخانه‌ در سطح شهر بازسازی یا احداث شده است.

وی افزود: با نظر شهرداری اصفهان قرار است در منطقه‌های شهرداری، زورخانه احداث شود تا یک بار دیگر ورزش پهلوانی در این شهر احیا شود.

حاشیه نگاری

در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها که در سالن تختی به انجام رسید، حضور پر رنگ مدیران ورزشی و شهری نمود خاصی داشت.

حاج‌رسولی‌ها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، تحویل‌پور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاونان وی، مدیرعامل باشگاه سپاهان، مسئولان فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و همچنین جمعی از مدیران شهری و مدیران ورزشی شهر حضور داشتند.

خوش‌جان نایب رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای به سبک مرسوم در این رشته سخنرانی کرده و حاضران نیز وی را همراهی می‌کردند.

احمد جمشیدی رئیس اداره ورزش شهرستان اصفهان که هفته قبل حکم برکناریش صادر شده بود، ازجمله حاضران در سالن بود و از وی به عنوان رئیس ورزش شهرستان اصفهان یاد شد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها روز جمعه برگزار شده و جوایز نفرات و تیم های برتر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول