اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

خروجی و ورودی ورزش اصفهان همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خروجی و ورودی ورزش اصفهان با یکدیگر همخوانی ندارد اما موفقیت‌هایی که در ورزش اصفهان به دست آمده، از همیت و غیرت ورزشکاران اصفهانی حکایت دارد.

خروجی و ورودی ورزش اصفهان همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در مراسم افتتاحیه مسابقات هنرهای فردی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور که به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ورزش اصفهان از دیر باز در سطح کشور سرآمد بوده و پهلوانان و قهرمانان اصفهانی زبانزد عام و خاص بوده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور بیان کرد: مایه افتخارم است که در استانی مسئولیت ورزشی برعهده دارم که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین و همچنین پایتخت فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: از سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور سپاسگذار هستیم که برای میزبانی این مسابقات به اصفهان اعتماد کرد و امیدوارم بتوانیم پاسخ اعتماد وی را بدهیم.

وی با اشاره به مشکلات و محدودیت‌های مالی ورزش اصفهان تصریح کرد: ورزشکاران اصفهانی ثابت کرده‌اند که که هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع از کسب موفقیت‌های آن‌ها شود.

*138 ورزشکار از 28 استان

داور بین المللی کشتی ایران نیز که در کادر اجرایی این مسابقات حضور دارد، گفت: با حضور طالقانی در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، تعامل سازنده‌ای بین فدراسیون ملی و بین المللی این رشته به وجود آمده است.

رحیم جدی ادامه داد: در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، به وی گفتن آرزو دارم ساختمان چهار طبقه‌ای در اختیار داشته باشیم که دو طبقه آن به فدراسیون ملی و دو طبقه به فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه‌ای اختصاص داشته باشد که خوشبختانه این آرزو در حال تحقق پیدا کردن است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در اصفهان بیان کرد: 138 ورزشکار از 28 استان کشور در این رقابت‌ها حضور دارند که طی سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/63006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول