اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش محسن رضایی به اتفاقات اخیر دولت و مجلس

آقایان؛ ‌‌به جای اختلاف آرامش به جامعه تزریق ‌کنید/فتنه تمام شد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد شدید از برخی منازعات میان مسئولان گفت: آقایان حق ندارند مثل خروس جنگی به جان هم بیفتند.

آقایان؛ ‌‌به جای اختلاف آرامش به جامعه تزریق ‌کنید/فتنه تمام شد

یه گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن رضایی عصر امروز در جمع مردم این شهر در مصلای امام خمینی و در همایشی به نام اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مسئولان اکنون باید همدرد مردم باشند و حق ندارند به هر دلیل با یکدیگر دست به یقه شوند.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا اختلافات و منازعات باعث تشدید سختی‌ها و گرانی نمی‌شود، تصریح کرد: خود مدیران باید بیش از دیگران به جامعه آرامش تزریق کنند.

رضایی در ادامه با انتقاد شدید از منازعه چند روز اخیر میان برخی مسئولان گفت: اینکه آقایان مثل خروس جنگی به جان هم بیفتند اعتبار و منزلت آنها را به عنوان یک مسئول در نظام اسلامی زیر سئوال می‌برد و بی‌تردید دشمنان نظام از این کار خوشحال می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز این سخن که کم تحملی قوام جامعه را سست و امید را در جامعه کمرنگ می‌کند، افزود: مسئولان بدانند که صندلی و پست آنها به قیمت نثار خون جوانان این مملکت به دست آمده است پس حق ندارند هر کلامی را به زبان آورند.

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم و نمی‌توانیم نسبت به انقلاب بی‌تفاوت باشیم، افزود: منافع شخصی نباید بر مردم ترجیح داده شود و اگر کسی شجاعت کنار رفتن ندارد لااقل آزاده باشد و نظام را تضعیف نکند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه نباید کاری کرد که فتنه‌ای بزرگتر از گذشته ایجاد شود، خاطرنشان کرد: هرچند با در‌ایت رهبری و هوشیاری مردم فتنه‌ای نخواهیم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید شکر انقلاب را به جای آوریم، یادآور شد: نباید ناشکری کرد و امروز وقت آن است که با همت و پشتکار مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول