اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

ریزش معدن، جان کارگر جوان را گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از ریزش یک معدن سنگ در حومه کلان‌شهر کرمانشاه و مرگ یک کارگر 27 ساله در این حادثه خبر داد.

ریزش معدن، جان کارگر جوان را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مرزبانی اظهار داشت: ساعت 22 شب گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان از کارگران یک شرکت سنگ معدن در حومه شهر کرمانشاه، بلافاصله اکیپی از ماموران پاسگاه "چالابه" این کلان‌شهر برای بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه پس از حضور در محل مشاهده کردند جسد مردی جوان در بین سنگ‌های ریزش کرده از معدن سنگ مذکور قرار داشته و آثار جراحت و شکستگی بر روی سر و صورت و استخوان‌های ساق پای وی مشهود است.

مرزبانی با بیان اینکه گزارش اولیه ماموران پاسگاه حکایت از آن داشت مرد مذکور احتمالا به‌علت جراحات وارده ناشی از ریزش معدن فوت کرده است، افزود: جسد وی برای بررسی‌های بیشتر و تعیین علت تامه مرگ به پزشکی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه متوفی را مردی 27 ساله و اهل و ساکن استان زنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول