اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه فارس

مدیرعامل جدید ستاد دیه فارس منصوب شد

خبرگزاری فارس: سید رضا اسکندری، از سوی هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند فارس به عنوان مدیرعامل جدید این ستاد منصوب شد.

مدیرعامل جدید ستاد دیه فارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های فارس، رئیس هیئت مدیره ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند این استان در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل ستاد دیه فارس، با اشاره به رسالت این ستاد مردمی اظهار داشت: تلاش در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده خانواده‌های زندانیان، گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و مشارکت مردم در کارهای خداپسندانه، جلوگیری از فروپاشی خانواده زندانیان و امثال آن از جمله اهداف این ستاد است.

موسی احمدی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از ورود افراد در جرایم غیرعمد به زندان، باید فرهنگ‌سازی کرد و سطح آگاهی جامعه را بالا برد.

مدیرکل زندان‌های فارس ادامه داد: با همت خیران و ستاد دیه این استان در فاصله سال‌های 1381 تا بهمن ماه 91، 5 هزار و 104 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: جمع بدهی این زندانیان بیش از یک‌هزار و 153میلیارد ریال بوده و ستاد دیه با پرداخت بیش از 440 میلیارد ریال از منابع مختلف این افراد را از زندان آزاد کرده است.

در این جلسه همچنین سید معین موسوی مدیرعامل پیشین ستاد دیه فارس گزارشی از عملکرد خدمتی خود را ارائه کرد و با تصمیم اعضای هیئت مدیره ستاد مردمی دیه این استان سید رضا اسکندری به عنوان مدیرعامل جدید این ستاد معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول