اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

باید اقتصاد مقاومتی از شعار به شعور برسد/ بسیج و سپاه مکمل یکدیگرند

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:باید اقتصاد مقاومتی را که رهبر دلسوز انقلاب امر فرمودند از شعار به شعور برسانیم که در این حیطه اصناف نقشی راه‌گشا ایفا می‌کنند.

باید اقتصاد مقاومتی از شعار به شعور برسد/ بسیج و سپاه مکمل یکدیگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار علی فضلی امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان و خیرین اصناف کشور که در سالن همایش‌ مجتمع اداری اصناف با حضور جمعی از بسیجیان و اعضای صنوف گوناگون برگزار شد اظهار کرد: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی افزود: نقش اصناف همیشه در کنار مجاهدت‌های شهدا و امام راحل در دوران قبل و بعد از انقلاب به صورت پر رنگ دیده می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اصناف، قوه محرکه انقلاب بودند و در هنگام بروز هر مشکلی اصناف برای بر طرف کردن آن در خط مقدم به صف ایستاده بودند.

وی تصریح کرد: حمایت‌های اصناف از امام خمینی(ره) و آرمان‌های ایشان پیروزی انقلاب اسلامی را برای ما رقم زد تا ما بتوانیم اکنون با آسودگی خیال سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

 *ایران اسلامی پشتیبانی قوی برای جهان اسلامی

سردار فضلی با بیان اینکه رویکرد جهان پس از پیروزی انقلاب نسبت به ایران تغییر یافت تاکید کرد: امروز جایگاه انقلاب ما در تمام جهان به وی‍ژه جهان اسلام حساس‌تر شده است.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش نیروی پشتیبان و قوی برای کشورهای اسلامی منطقه به ویژه سوریه محسوب می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتحاد مستکبرین برای نابودی سوریه اذعان کرد: مقاومت سوریه زمانی حدود 24 ماهه را طی می‌کند و هنگامی که همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت که روحیه بسیجی به دفاع سوریه پیوست.

وی افزود: اگر بسیج را از انقلاب جدا کنیم چیزی از ریشه‌های انقلاب باقی نخواهد ماند.

سردار فضلی به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب در آذر ماه سال 87 اشاره و بیان کرد: هر کسی که قلبش برای اسلام به تپش بیافتد بسیجی است.

 *باید اقتصاد مقاومتی از شعار به شعور برسد

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به وضعیت امروز کشور اشاره و اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی را که رهبر دلسوز انقلاب امر فرمودند از شعار به شعور برسانیم که در این حیطه اصناف نقشی راه‌گشا ایفا می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین نقش اصناف را در اجرای طرح‌های گوناگون در کشور بسیار پر رنگ دانست و گفت: اتحادیه اصناف در کشور می‌توانند همان تحولی که در عملیات والفجر ایفا کردند را یک بار دیگر ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: برای عملیات والفجر نیازمند تراکتور بودیم که با اعلام امام جمعه گچساران میان روستاها در زمانی که تراکتور مورد نیاز روستاییان بود آنان کارهای خود را تعطیل کرده و 44 تراکتور برای ما فرستادند.

سردار فضلی با بیان اینکه اگر مردم و اصناف نبودند هرگز جنگ به پیروزی نمی‌رسید تصریح کرد: دولت نمی‌توانست به تنهایی از عهده جنگ و هر آنچه که برای جنگ لازم بود بر بیاید و کمک‌های مردمی موجب شد که بتوانیم جنگ را به نحو شایسته‌ای به پایان برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت بازاریان پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: پس از اینکه دشمنان نسبت به هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(ص) اقدام کردند بازاریان به احترام پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بازار را تعطیل کردند.

 *سپاه و بسیج مکمل یکدیگر هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه مکمل یکدیگر هستند و هر یک نباشند دیگری نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی تحولی بزرگ در اقتصاد کشور به وجود می‌آورد که باید این امر را هرچه زودتر عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/78005/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول