اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با اصفهان

جشنواره حسنات در برخی استان‎ها اکران می‎شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی حسنات گفت: جشنواره حسنات همراه با اصفهان در برخی استان‎های دیگر نیز برگزار می‎شود و امسال به نسبت سال گذشته حضور بانوان در این جشنواره بیشتر از سال گذشته بوده است.

جشنواره حسنات در برخی استان‎ها اکران می‎شود

امیرحسین عشاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  اصفهان اظهار کرد: حضور بانوان در جشنواره حسنات اصفهان بسیار بیشتر از آقایان بوده است.

وی افزود: اسامی نهایی راه یافتگان به جشنواره ملی حسنات تا اواخر هفته آینده اعلام می‎شود و تاکنون بیش از صد فیلم به این جشنواره راه یافته است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی حسنات ادامه داد: تاکنون نزدیک 600 فیلم مستند و داستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند، 49 فیلم مستند و 68 فیلم داستانی در این بخش برای بخش مسابقه ملی انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره 14 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار می‎شود و حضور جوانان اصفهانی بسیار بیشتر از سایر استان‎های بوده است.

عشاقی گفت: تعدادی از استان‎ها نیز برای اکران عمومی فیلم‎های جشنواره حسنات اعلام آمادگی کرده‌اند که هم‌زمان با اصفهان به برگزاری جشنواره حسنات در استان خود می‎پردازند.

وی اضافه کرد: از کل آثار که به مسابقه حسنات ارسال شده است، بیش از 5 درصد آثار از آقایان ارسال شده و بقیه آثار ارسالی مربوط به بانوان است که نشان از حضور پر شور بانوان در این مسابقه دارد.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول