اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

امام راحل با گفتمان‌سازی جهاد و شهادت انقلاب را بیمه کردند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امام راحل با گفتمان‌سازی جهاد و شهادت، استقامت و پایداری، مقابله با توطئه‌های دشمن و غیره انقلاب را بیمه کردند.

امام راحل با گفتمان‌سازی جهاد و شهادت انقلاب را بیمه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در همایش مجمع بسیج شهرستان سنندج که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، به بیان مطالبی در رابطه با ویژگی‌ها، تاثیرات و آفات و آسیب‌های انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: انقلاب کشور ما به لحاظ داشتن هویت دینی متمایز از سایر انقلاب‌ها در دنیا بود.

وی به عوامل تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: مکتب، رهبری و مردم سه عامل پیروزی انقلاب به شمار می‌آید که انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با داشتن و تکیه بر این مولفه‌ها به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: اگر ملتی بدون داشتن رهبری آگاه و توانا قیام و انقلاب کند هیچ گاه به پیروزی دست نمی‌یابد و اگر پیروزی هم کسب کند مقطعی و زودگذر خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: قبل از انقلاب مکتب اسلام در هیچ حوزه‌ای در کشور مانند مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات جایگاهی نداشت.

حجت‌الاسلام حیدریان اظهار داشت: تصمیم‌گیران زمان شاهنشاهی خود پایبند ارزش‌های اسلامی و قرآنی نبودند و همواره به دنبال از بین بردن ماهیت دینی در کشور بودند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی چون بر مبنای دین اسلام به وقوع پیوست برای کشور عزت، عظمت و سربلندی را به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام حیدریان تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب بعضی از نظریه‌پردازان غربی انقلاب ایران را تجدید دوباره اسلام عنوان کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امام راحل با گفتمان‌سازی در نظام که شامل گفتمان‌سازی جهاد و شهادت، استقامت و پایداری، مقابله با توطئه‌های دشمن و غیره انقلاب را بیمه کردند.

حجت‌الاسلام حیدریان با بیان اینکه رابطه بین رهبر و مردم در ایران مراد و مریدی است، خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره گوش به فرمان امام و رهبرشان بوده و هستند و در صحنه‌های مختلف هم‌چون دوران جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم آن را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی بر شناسایی و برطرف کردن آسیب‌ها و آفات انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نفوذ فرصت طلبان در انقلاب، خستگی نیروهای انقلابی و انحراف در مسیر از آفات انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: افرادی که قبلا مخالف انقلاب بودند و امروز به واسطه قدرت و اقتدار نظام مایوس شدند وانمود به موافق بودن با نظام می‌کنند که این امر نیز از دیگر آسیب‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند هر انسان مسلمانی باید در هر مقطعی با تحولات، تکلیف خود را بشناسد، لذا همه ما باید شناخت درستی از انقلاب و اهداف آن داشته باشیم و در راستای حفظ آن گام برداریم.

انتهای پیام/79003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول