اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راهیابی 84 تیم به مرحله دوم صورت گرفت

پایان مرحله اول جشنواره «بچه‌های فیزیک» در کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره کشوری بچه‌های فیزیک در کاشان از پایان مرحله اول این جشنواره و اعلام نتایج آن خبر داد.

پایان مرحله اول جشنواره «بچه‌های فیزیک» در کاشان

صادق جاودانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: پس از تلاش شبانه ‌روزی گروه داوران و بررسی اعتراضات شرکت‌ کنندگان 84 تیم به‌ صورت غیرحضوری با پاسخ ‌دهی به سؤالات علمی و خلاقیت از بین 206 تیم شرکت کننده به مرحله دوم این جشنواره راه پیدا کردند.

وی با اشاره به شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان در قالب تیم‌های سه نفره افزود: از بین 84 تیم راه‌ یافته به مرحله دوم 23 تیم از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور از جمله تهران، اصفهان، قم، کرج، بوشهر، مبارکه، بناب رشت و ... برگزیده شدند.

به گفته وی، طبق گزارش تیم اجرایی، بیشترین گروه‌ها از شهرستان کاشان و پس از آن از استان اصفهان در سومین جشنواره کشوری بچه های فیزیک کاشان شرکت کردند.

دبیر سومین جشنواره کشوری بچه‌های فیزیک در کاشان برگزاری مرحله دوم و عملی این جشنواره در قالب ساخت سه وسیله توربین آبی، ماشین شتاب و منجنیق هدف‌زن را طی روزهای دوم تا چهارم اسفند ماه 91 یادآور شد و گفت: گروه‌ها می‌توانند برای مشاهده نتایج و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.khphysics.com مراجعه کنند.

جاودانه در ادامه با اشاره به اینکه این جشنواره در دو سال گذشته بین استان‌های تهران، اصفهان و قم به صورت کتبی و یک مرحله‌ای برگزار شد گفت: امسال این جشنواره برای اولین‌ بار به‌ صورت دو مرحله‌ای و سراسری برگزار شد.

به گفته وی، جشنواره کشوری بچه­‌های فیزیک در کاشان طی دو مرحله کتبی و عملی توسط خانه فیزیک کاشان با همکاری دانش ‌آموختگان سمپاد و دانشجویان کاشانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول