اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استاندار تهران خبر داد:

تشدید برخورد با احتکار کنندگان و گران‌فروشان از هفته آینده

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به اینکه به اندازه کافی مایحتاج عمومی مردم در بازار وجود دارد و ذخیره‌سازی نیز شده است، گفت: از هفته آینده برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان تشدید می‌شود.

تشدید برخورد با احتکار کنندگان و گران‌فروشان از هفته آینده

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس مرتضی تمدن در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران درباره برخورد با احتکار کنندگان کالا اظهار داشت: روند برخورد با کسانی که مایحتاج مردم را احتکار می‌کنند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته نیز انبارهای روغن و برنج که توسط بعضی از افراد احتکار شده بود شناسایی و نسبت به فروش اجناس آن‌ها با قیمت مصوب اقدام شد.

تمدن با اشاره به اینکه تاکنون 330 انبار احتکار کالا در استان تهران شناسایی و نسبت به فروش اجناس آن‌ها اقدام شده است خاطرنشان کرد: از هفته آینده برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان تشدید می‌شود.

استاندار تهران افزود: یک عده‌ای با عواطف و زندگی مردم بازی می‌کنند و از آزار آن‌ها و تغییر وضعیت بازار به نفع خود لذت می‌برند.

تمدن تأکید کرد: به اندازه کافی مایحتاج عمومی مردم در بازار وجود دارد و ذخیره‌سازی نیز شده است بنابراین نیازی نیست که عده‌ای مایحتاج مردم را در انبارها نگه دارند تا اینکه اجناس گران‌تر شود و بفروشند.

استاندار تهران تأکید کرد: دست‌اندرکاران تولید همکاری کردند و ضمن جریمه نقدی کالاهای احتکار کنندگان با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 25 بهمن خبرداد و گفت: با برپایی نمایشگاه‌های بهاره بازرسی‌ها و برخورد با احتکار کنندگان تشدید می‌‌شود.

تمدن تأکید کرد: کالاهای نامرغوب در نمایشگاه‌های بهاره عرضه نخواهد شد و گروه‌هایی به عنوان ارزیاب در 22 نمایشگاه سطح استان تهران قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول