اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاملی بر یک افتتاح

خبرگزاری فارس: روکش آسفالت خیابانی در سراب بعد از چندماه از انجام عملیات روکش طی مراسم رسمی و با حضور مدیران ارشد شهرستان افتتاح شد.

تاملی بر یک افتتاح

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، همزمان با افتتاح‌های پروژه‌های مختلف عمرانی بهره‌برداری از روکش آسفالت خیابان کمربندی سراب هم جزو افتتاح‌های رسمی برگزار و روبان بریده شد.

در این میان چند سئوال به ذهن می‌رسد اول اینکه آیا روکش آسفالت آن هم بعد از اینکه چند ماه متوالی از زمان آسفالت‌ریزی آن بگذرد مستحق روبان بریدن و قیچی برداشتن است. آیا این نوع افتتاح‌ها، افتتاح‌های دیگر را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.

در حالی که مناسبت‌هایی چون هفته بسیج، روز حمل و نقل و اعیاد مذهبی بودند که بهره‌برداری از روکش آسفالت را عنوان کنند.

آیا این نوع افتتاح‌ها افتتاح مهم گازرسانی به دهستان صائین را که در نوع خود شاید کم نظیر و نشان از همت بالای مسئولان مربوطه است، و قرار است افتتاح شود، کمرنگ نمی‌کند. آیا بهتر نبود مسئولان ارشد شهرستان وقت خود را برای روبان بریدن‌های این‌چنینی صرف نکرده وافتتاح این طرح‌ها را به معاونان خود بسپارند. 

و جالب اینکه خبر این افتتاح در رسانه استانی نیز اعلام شد چرا که با حضور مسئولان صورت گرفت و جای این یادآوری نیز خالی از لطف نیست که باید حضور مسئولان را نیز به ارزش‌های خبری افزود.برخی این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا در کلان‌شهری چون تبریز هم روکش آسفالت خیابان و کوچه‌ها این‌گونه افتتاح و جزو آمار طرح‌های افتتاحی قرار می‌گیرد.

آیا فردا نباید منتظر آن شد تا خط کشی  خیابان‌ها یا رنگ آمیزی بلوارها و درختکاری معابر هم با روبان و قیچی افتتاح شوند.

انتهای پیام/600010/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول