اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبا:

فرصتی برای از دست دادن نداریم/ محکوم به پیروزی در 6 هفته پایانی هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: برای اینکه قهرمان لیگ برتر فوتسال شویم باید در همه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل پیروز از میدان خارج شویم.

فرصتی برای از دست دادن نداریم/ محکوم به پیروزی در 6 هفته پایانی هستیم

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تمام کارشناسان فوتسال تیم ما را شایسته قهرمانی می‌دانند و مطمئناً با انجام بهترین بازی‌های خود در شش دیدار باقی مانده به این هدف خواهیم رسید.

وی ابراز داشت: ما تا پایان فصل دیگر فرصتی را از دست نمی‌دهیم و آماده شکست تمام حریفان هستیم تا بهترین رتبه جدول رده‌بندی که صدرنشینی است و ما را به نخستین قهرمانی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال می‌رساند را از آن خود کنیم.

مربی تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: با این حال به هیچ عنوان بازی رفت مقابل این تیم در تهران که موفق شدیم دو بر یک میثاق تهران را ببریم، برای ما ملاک نیست زیرا شرایط این دیدار کاملاً فرق می‌‌کند و ما با توان بیشتر مقابل میثاق قرار می‌گیریم.

وی بیان داشت: بازی هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر میثاق تهران برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه تمام بازیکنانی که برای موفقیت در این دیدار روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم را در اختیار داریم.

باقری با بیان اینکه کسب سه امتیاز در اولویت اصلی این دیدار حساس خانگی است تصریح کرد: طبیعی است که برای ما این سه امتیاز بسیار مهم است زیرا فرصتی نیست که بخواهیم آن را از دست بدهیم، ضمن اینکه در شرایط خوبی قرار داریم.

وی عنوان داشت: برای ما موفقیت در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بسیار مهم و حائز اهمیت است اما فعلا که در این مرحله هستیم باید به شش بازی آتی و شش پیروزی دیگر فکر کنیم، بنابراین با تمام توان مقابل میثاق تهران می‌ایستیم و به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود.

دیدار برگشت تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران در هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 18 روز چهارشنبه هفته جاری در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، در حالی که در جدول لیگ برتر فوتسال هم‌اکنون صبای قم با کسب 44 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم میثاق تهران با 23 امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول