اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره فیلم پخش نمایش داده می‌شود

اجرای نمایش «عملیات مهدکودک» در سینماهای اصفهان

خبرگزاری فارس: عملیات مهدکودک به کارگردانی فرزاد اژدری و بازی برخی ستارگان سینما برای گوشزد مفاهیم تربیتی به سینماهای اصفهان می‎آید.

اجرای نمایش «عملیات مهدکودک» در سینماهای اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد اژدی پس از توفیق در بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان و سی امین جشنواره فیلم فجر با فیلم سلام بر فرشتگان این بار با عملیات مهد کودک به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

عملیات مهد کودک روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند، عملیات مهدکودک مانند سلام بر فرشتگان به دنبال راهکارهای تربیت صحیح کودکان توسط والدین است و سعی دارد، نکات تربیتی را در قالب داستانی فانتزی و کودک پسند به مخاطب القا کند.

به طور عمده مسائل تربیتی در جامعه جز نیازهای لاینفک است که گاهی نادیده گرفته می‎شود و می‎توان گفت، اگر مسائل و نکات حساس تربیتی رعایت شود، عمده مشکلات جامعه کنونی نیز رفع می‎شود و این امر نشان می‎دهد که تربیت نقشی بنیادین در اصلاح جامعه دارد که حلال بسیاری از آسیب‎ها و معضلات اجتماعی است و با رعایت آن هزینه‎های هنگفتی که این عدم تربیت صحیح بر دوش جامعه و کشور تحمیل می‎شود، برداشته شود.

فرزاد اژدری کارگردانی است که با ساخته‎هایش ایده و خط کاری خود را مشخص کرده است و در مقدمه و سرخط  فعالیت‎هایش به خوبی ظاهر شده و موفق نیز بوده است.

فرزاد اژدری عملیات مهد کودک را با علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات و نرگس محمدی و به تهیه کنندگی رویا شریف به سینماهای اصفهان هدیه کرده است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول