اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر

تابلوی ورودی شهر گندمان پرده برداری شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از ایام الله دهه فجر تابلوی ورودی شهر گندمان پرده‌برداری شد.

تابلوی ورودی شهر گندمان پرده برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری پیش ازظهر امروز در مراسم پرده‌برداری از تابلوی ورودی شهر گندمان اظهار داشت: جوانان در تمامی عرصه‌های مهم از بدو پیروزی انقلاب تا عرصه دفاع مقدس بسیار مهم و تأثیرگذار بود و ما به برکت همان رشادت‌ها به زندگی آسوده خود ادامه می‌دهیم.

علی امیری از پرده ‌رداری از 15 تابلو در شهرهای این استان خبر داد و گفت: به مناسبت ایام دهه فجر تاکنون چند تابلوی ورودی شهر پرده‌برداری شده و 64 تابلوی ورودی در روستاها که شامل تصاویر یک شهید و دو شهید است نیز در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته تابلوی ورودی شهر چلگرد فردا چهارشنبه در این شهر پرده‌برداری خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهید خسرو سلیمی ناغانی یکی از شهدای انقلاب، گردهمایی همسران شهید در بروجن و برگزاری مراسم جشن در حسینیه شهید بختیاری در فارسان از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی از 800 متر نقاشی دیواری از تصویر سرداران استان خبر داد و گفت: ما وظیفه سنگینی در مقابل خون شهدا داریم و باید با برگزاری چنین برنامه‌های یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم. 

امیری با اشاره به اهداف و آرمان‌های والای شهدا، افزود: برخی‌ها به تصور خام خود فکر می‌کنند در صورت تهدید ایران اسلامی توسط دشمنان اسلام و استکبار جهانی جوانان ما در عرصه نبرد حق علیه باطل و دیگر صحنه‌های انقلابی حضور نمی‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که سابقه انقلاب بارها نشان داده نسل جوان امروز که یادگار نسل دیروز انقلاب اسلامی است همواره تابع محض ولایت فقیه بوده و در صورت کوچک‌ترین جسارت و تهدید دشمنان با تمام وجود در برابر آنها جانانه حضور می‌یابند و می‌ایستند.

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر تابلوی ورودی شهر گندمان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارماحل و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی پرده‌برداری شد.

انتهای پیام/68006/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول