اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب:

پرچم حجاب در ایران ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پرچم حجاب ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد و تسلیم نشدن در مقابل حاکمان زور برای تنزل انسانیت است.

پرچم حجاب در ایران ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب با اشاره به اینکه دهه فجر حاصل خون شهدا است، اظهار کرد: باز شدن مسیر و پیمودن تعالی و تکامل بشریت و در هم شکستن طاغوت مرهون خون شهدایی است که ما امروز توفیق استمرار ادامه راه طولانی آنها را پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از شهدا این جمله زیبا را در وصیتنامه خود تنظیم کرده‌اند که حجاب تو برگرفته از خون سرخ من است و امروز این سنت در مسیر عفاف و حجاب همچنان باقی مانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همایش امروز حجاب و عفاف در مسیر بزرگداشت 7 هزار زن شهید انقلاب اسلامی و بزرگواری کسانی که صدها هزار شهید در این راه دادند و در مقابل دشمنانی که تلاش کردند حجاب را از بین ببرند ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه حجاب ندای فطرت انسان است و انسان با عفت به سمت کمال و ایمان هدایت می‌شود، ادامه داد: ارزش‌ها و بایدها و نبایدهای اسلام در مسیری است که مدیریت جسم و غریزه را در اختیار خود قرار داده است در حالی که در جوامع غربی این گذرگاه جسم و غریزه و حالت‌های شهوانی از مدیریت خود انسان خارج و در اختیار غرایز حیوانی انسان قرار گرفته است.

سردار نقدی گفت: سخت‌گیری و سرکشی دشمنان شیطانی با حجاب برای این است که استقلال، استمرار را به وسیله تکرار خود از انسان‌ها گرفته و آن را تحت اختیار خود درآورد.

وی اضافه کرد: در جوامع غربی انسان‌ها با غرایز خود زندگی می‌کنند و این غرایز خود را در سطح حیوانی تنزل داده‌اند چنانکه همچون فرعون این انسان با جنبه را که می‌تواند خود را به بالا ببرد چنان حقیر و کوچک کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: ابرقدرت‌ها، زورگوها و حاکمان استکبار آزادی بشر را به این طریق می‌خواهند بگیرند و آنها را به بهره‌‌کشی و بهره‌وری مادی خود درآورند.

نقدی اظهار کرد: خیلی طبیعی است که نقطه مقابل عفاف و حجاب حتی اگر بدترین انسان‌ها که سال‌های متوالی در جهان غرب و با تدبیر حیوانی زندگی کرده‌اند و جسمش را نپوشانده است و در بدترین صحنه‌های هالیوودی زندگی خود را گذرانده‌اند باز ناخودآگاه این بدترین انسان‌ها تمایل به پوشش و حجاب دارند.

وی با تأکید به اینکه استکبار می‌خواهد جوانان ما همچون حیوان سیرک باشد، گفت: همانطور که حیوانات سیرک با کم و زیاد کردن میزان غذا و میل‌های شهوانی تسلیم می‌شوند صاحبان استکبار هم می‌خواهند جوانان ما را همچون صاحبان سیرکی تحت کنترل و اسارت خود درآورند.

وی با بیان اینکه زنان ما عزت و آزادگی را با حجاب و تکاپو در عرصه‌های مختلف اجتماعی تجربه کرده‌اند، گفت: زنان روزگار قدیم ما همچون زن ناصر‌الدین شاه هنگامی که ناصر‌الدین شاه را در هنگام قلیان کشیدن و انگیزه‌های شهوانی دید عکس‌العمل نشان داد و احساس خطر کرد.

وی گفت: کشور ایران با چنین زنانی روبه‌رو است که در مکتب‌های شهوانی چنین می‌توانند جرأت داشته باشند و جلوی آن مقابله کنند.

سردار نقدی افزود: دشمن از زنانی که پنج فرزند جوان خود را در سختی بزرگ می‌کند و آنها را به جبهه‌های جنگ می‌فرستد و می‌گوید شیر خودم را حلالت نمی‌کنم اگر به جنگ نروی می‌ترسم.

نقدی افزود: دشمن می‌خواهد محبت ما را در این راه از تک تک مادران ما با بی‌عفتی و بی‌حجابی بگیرد در حالی که 220هزار شهید در کشور داریم که حاصل تربیت و حیاء و حجاب دامن مادرانی پاکدامن و آزاده رشد پیدا کرده‌اند.

نقدی افزود: کشورهای استکبار، استبداد و استعمار بسیار خطرناک هستند و می‌خواهند پرچم حجاب را در مقابل استکبار و استبداد از بین ببرند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از زنان جامعه ما با داشتن حجاب به پیشرفت و تعالی رسیده‌اند گفت: 34 سال حضور زن در جمهوری اسلامی ایران این دروغ دشمن را برملا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 59 سال از کشف حجاب رضاخان می‌گذرد اما هنوز دشمن نتوانسته است حتی با زور زنان ما را مجبور به بی‌عفتی کند.

وی تأکید کرد: بسیاری از زنان و متخصصان جامعه ما در این 34 سال در تمامی رشته‌ها توانسته‌اند به جایگاه‌های بزرگ علمی در عرصه بین‌المللی دست پیدا کنند و مدال علمی کسب کنند.

وی افزود: امروز هیچ کس باور نمی‌کند که حجاب مانعی برای فعالیت‌ زنان ما باشد و در جمهوری اسلامی زنان فعال‌تر از زنان سایر کشورها در همه عرصه‌های علمی هستند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: غربی‌ها غرایز حیوانی و شهوانی را در خود آنقدر تقویت کرده‌اند که امروزه جوامع آنها دچار انحلال شده است چنانکه  60 درصد طلاق و ارتباط خانوادگی حاصل از غرایز حیوانی و جنسی آنها است زیرا که سطح زندگی آنها غربی و به سمت بی‌حجابی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رشد جمعیت در جوامع غربی به حالت معکوس و تک نفره و در حال نابودی است چرا که جامعه به سمت خروج از زندگی خانوادگی و بی‌عفتی می‌رود و در یک کلام می‌توان گفت کسی دروغ غربی‌ها را در ارتباط با اینکه حجاب محدودیت است امروز نمی‌تواند باور کند.

انتهای پیام/63012/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول