اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز ایام‌الله دهه فجر

هفتمین «خانه عالم» در سمیرم بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سومین روز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان یک باب «خانه عالم» با صرف هزینه 70 میلیون تومان در سمیرم افتتاح شد.

هفتمین «خانه عالم» در سمیرم بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین خانه عالم سمیرم با اشاره به فعالیت 9 روحانی در این شهرستان اظهار کرد: هفت روحانی طرح هجرت و دو روحانی مستقر در جهت تبلیغات اسلامی و تبیین احکام دینی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امید است با استقرار مبلغ، روحانی و اجرای طرح‌های فرهنگی تبلیغی در این مناطق، شاهد رشد فرهنگ دینی جامعه باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به تکمبل هفت خانه عالم در سطح شهرستان سمیرم عنوان کرد: در حال حاضر دو خانه عالم در روستاهای «ماندگان» و «کیفته گیوسین» در حال احداث است.

وی تصریح کرد: خانه‌های عالم با هدف عینیت بخشیدن استقرار عالمان در روستاها، تبلیغ چهره به چهره دین به ویژه در مناطق محروم و روستایی، نشر و گسترش فرهنگ دینی و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و احکام اسلامی و ایجاد زمینه ارتباط نزدیک مردم با روحانیون توسط سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق شهری و روستایی احداث می‌شود.

رضایی اضافه کرد: ساخت خانه عالم در روستاها تحول فرهنگی و گسترش فرهنگ معارف اسلامی و قرآنی را در جامعه در پی دارد.

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان‌ها و ارزش‌ها است.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول