اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در قم برگزار می‌شود

حرکت نمادین کاروان حضرت معصومه(س) از میدان معصومیه

خبرگزاری فارس: حرکت نمادین ورود کاروان حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) از میدان معصومیه تا آستان مقدس قم برگزار می‌شود.

حرکت نمادین کاروان حضرت معصومه(س) از میدان معصومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام)، در این مراسم که فردا، 16 بهمن‌ماه جاری، ساعت 8 صبح از میدان معصومیه قم برگزار می‌شود، مردم متدین به همراه جمعی از مسئولان و مدیران استان قم و آستان حضرت معصومه(س)،‌ سالروز ورود کریمه اهل‌بیت به قم را در کاروانی نمادین گرامی می‌دارند.

همچنین در شب سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری،‌ مدیحه سرایی سید مهدی میرداماد، همخوانی گروه تواشیح بقیه‌الله و ابتهال‌خوانی سیدکریم موسوی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

عصر سالروز ورود حضرت نیز از ساعت 16 روز دوشنبه، 16 بهمن‌ماه جاری مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و مداحی مداحان  اهل‌بیت(ع) رضا ایزدی و سید رضا تحویل‌دار و همخوانی گروه تواشیح میعاد برگزار می‌‌شود.

در همین روز بعد از نماز مغرب و عشا، آیینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اویسی و مدیحه‌سرایی حاج علی مالکی نژاد و همخوانی گروه تواشیح معراج در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا است.

انتهای پیام/2258/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول