اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای پایداری اصفهان:

32 عنوان برنامه روی میز کار فرهنگسرای پایداری است

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگسرای پایداری اصفهان گفت: فرهنگسرای پایداری اصفهان، 32 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در دست اجرا دارد.

32 عنوان برنامه روی میز کار فرهنگسرای پایداری است

آرش میریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فرهنگ سرای پایداری علاوه بر اجرای برنامه‌هایی به مناسبت‌های مختلف در هفته دفاع مقدس و دهه فجر انقلاب، برنامه های فرهنگی و مذهبی دیگری هم دارد که یا در حال اجرا هستند و یا در حال برنامه ریزی و منتظر تصویب بوده و به زودی به مرحله اجرا در می‌آیند.

وی بیان کرد: طرح دوره آموزشی راویان جوان، ویژه دانشجویان و طلاب منتخب با عنوان روایت عشق، از جمله این طرح‌های در حال اجراست  که به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است و شامل دو اردوی آموزشی به غرب و جنوب کشور است.

رییس فرهنگسرای پایداری اصفهان افزود: با همکاری سپاه صاحب‌الزمان، طرح هم اندیشی راویان پیش کسوت برنامه ریزی شده که طی دو جلسه در ماه، راویان پیش کسوت در سطح استان به تبادل تجربه و مفاهیم با یکدیگر می‌پردازند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در حال اجرای فرهنگسرای پایداری، می‌توان به تأسیس کانون خادمان فرهنگی شهدا اشاره کرد که تمرکز بر کار محتوایی و فکری و علمی در این راستا دارد و کمتر به کار اجرایی می‌پردازد.

میریان در پایان اضافه کرد: طرح مادران آسمانی نیز از جمله طرح‌های پیش روی فرهنگسرای رسانه است که شامل نشست‌های هفتگی کسب مهارت‌های فردی، اجتماعی و روان شناختی با محوریت مذهبی و اعتقادی برای مادران، همسران، خواهران و دختران شهداست.

انتهای پیام/2301/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول