اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در دیدار با سفیر روسیه:

خواهان توسعه مناسبات اقتصادی اصفهان با روسیه هستیم/تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک اصفهان - روسیه

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان در دیدار با سفیر روسیه در ایران خواستار افزایش مناسبات اقتصادی روسیه با استان اصفهان و نیز گسترش مناسبات با سن پطرزبورگ خواهرخوانده اصفهان شد.

خواهان توسعه مناسبات اقتصادی اصفهان با روسیه هستیم/تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک اصفهان - روسیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی بعد از ظهر امروز در دیدار با سفیر روسیه در ایران که در محل تالار اشرف استانداری اصفهان صورت گرفت با اشاره به مناسبات دو کشور روسیه و ایران اظهار کرد: سابقه مناسبات ایران با کشور روسیه سابقه بسیار خوبی است و امروز این روابط در چارچوب روابط در حال توسعه است.

وی با اشاره به اهداف مشترک دو کشور خاطرنشان کرد: استان اصفهان رابطه خواهرخواندگی با سن پترزبورگ روسیه دارد و به همین مناسبت تاکنون تفاهم نامه‌های متفاوت بین دو کشور منعقد شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در چارچوب تفاهم‌نامه‌ها، مناسبات را در سایه مباحث صنعتی، اقتصادی، فرهنگی، دانش فنی و علمی عملیاتی کنیم.

وی افزود: برای تمدید این تفاهم‌نامه و ادامه همکاری، این جلسه مشترک برگزار شد و این در حالی است که هر دو طرف خواهان مناسبت بیشتر بودیم.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه کمتر از 10 روز دیگر جلسه مشترکی بین دو کشور ایران و روسیه برگزار می‌شود، گفت: مواردی را به عنوان پیشنهاد ارائه داریم که امیدواریم مصوب شود.

وی همچنین به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در سن پترزبورگ اشاره کرد و افزود: خواهان برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی مشترک بین دو کشور هستیم.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول