اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان خبر داد

واگذاری مالکیت فروش 98 واحد تجاری بدنه شرقی چهارباغ اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان گفت: 98 واحد تجاری واقع در احیاء بافت بدنه شرقی اصفهان آماده واگذاری و فروش مالکیت است.

واگذاری مالکیت فروش 98 واحد تجاری بدنه شرقی چهارباغ اصفهان

سید رضا حکیم‌فعال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به احیای بافت بدنه شرقی چهارباغ اصفهان اظهار کرد: چهار باغ اصفهان یک خیابان استثنایی در جهان است که بخشی از بافت فرسوده این خیابان که مشرف به پارک است، طی سال‌های گذشته مورد بازسازی قرار گرفت.

وی افزود: قسمتی از احیای ساخت بدنه شرقی چهارباغ که در حال انجام بود هم‌زمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) به پایان رسیده و آماده واگذاری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخش احیاء شده بدنه شرقی چهارباغ در سه طبقه واحدهای کوچک و بزرگ ساخته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی قیمت واحدهای تجاری مناسبت است، ادامه داد: 98 واحد جدید در این محل آماده واگذاری به صورت فروش مالکیت و سرقفلی است.

حکیم فعال افزود: هیچ محدودیتی برای واگذاری واحدهای تجاری به مشاغل خاص وجود ندارد.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به دفتر فروش این واحدهای تجاری واقع در بدنه ورودی سرای هشت بهشت مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 3866000_3863030 و  3863020 تماس حاصل کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری اصفهان همچنین از راه اندازی ثبت نام واگذاری واحدهای فروش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول