اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پسر رئیس هیئت ورزش‌های رزمی اصفهان دبیر هیئت شد

ابن‌یمین: پسرم به طور موقت دبیر هیئت شده است

خبرگزاری فارس: با برکناری دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان، جواد ابن‌یمین پسر رئیس هیئت به عنوان دبیر هیئت انتخاب شد.

ابن‌یمین: پسرم به طور موقت دبیر هیئت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جلسه هم اندیشی هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان که چندی قبل برگزار شد، موسی بلدی دبیر این هیئت از مسئولیت خود استعفا داد.

بلدی در مدتی که سمت دبیری هیئت را برعهده داشت، با مخالفت‌هایی از سوی برخی از مربیان این رشته همراه شد و به نظر می‌رسید کنار رفتن وی با اعتراضات صورت گرفته همراه باشد.

با این حال علیرضا ابن‌یمین رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس دلیل کنار رفتن بلدی را مشغله کاری وی در تهران دانست.

پس از کنار رفتن بلدی اعلام شد که جواد این‌یمین به عنوان دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان انتخاب شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان  در مورد انتخاب پسرش به عنوان دبیر هیئت تصریح کرد: وی به طور موقت عهده دار این مسئولیت شده تا در زمان مقتضی فرد دیگری را برای این سمت انتخاب کنیم.

علیرضا ابن‌یمین ادامه داد: برای دبیری هیئت باید فردی را انتخاب می‌کردیم که به وی اعتماد کامل  داشته باشم و بتواند مسائل هیئت را مدیریت کند.

وی افزود: هیئت ورزش‌های رزمی سبک‌های زیادی را زیر مجموعه خود دارد و اگر از هر سبکی دبیر هیئت انتخاب می‌کردیم، با مخالفت‌های زیادی مواجه می‌شدیم، بنابراین ترجیح دادیم فردی خارج از سبک‌ها را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول