اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس:

بارندگی تشدید می‌شود/ آبگرفتگی معابر و طوفانی شدن دریا حتمی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان گفت: بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان از عصر فردا آغاز می‌شود و بارش‌ها بسیار شدید و رگباری خواهند بود.

بارندگی تشدید می‌شود/ آبگرفتگی معابر و طوفانی شدن دریا حتمی است

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارندگی در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه در نوار شهرهای مرتبط شمالی شدید خواهد بود.

وی افزود: همه هشدارها به فرمانداران شهرهای استان به ویژه شهرهای شمالی استان داده شده است و امیدواریم این سامانه نیز بدون خسارت مالی و جانی از مرزهای خوزستان خارج شود.

وی با اشاره به برخی از توصیه‌ها به فرمانداران تاکید کرد: فرمانداران در سراسر استان باید ستادهای بحران خود را برای سنجش آمادگی تشکیل دهند.

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به اینکه باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش زیادی شود، افزود: باید در راستای کاهش مشکلات مردم در صورت بروز آبگرفتگی با سرعت عمل اقدام کرد و همه گروه‌های امدادرسان در شهرهای خوزستان آماده باش هستند.

آملازاده با اشاره به اینکه هشدارهای لازم را باید به مردم اعلام کرد، گفت: مردم را باید در موقعیت آماده باش و رعایت اصول ایمنی قرار داد و به این دلیل همه نکات لازم باید از سوی ستادهای بحران شهرستانی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی تاکید کرد: این سامانه سودانی قرار است تا پایان وقت روز شنبه در استان مستقر باشد و پس از آن از مرزهای خوزستان خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارش‌های باران در شهرهای شمالی خوزستان در روزهای گذشته باعث وارد شدن خسارت‌هایی به تاسیسات زیربنایی در شهرهای شوشتر و دزفول شده است.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول