اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

برخی به‌دنبال جداسازی نام و تفکرات امام (ره) از انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی‌شهر با بیان اینکه یک عده به دنبال جداسازی نام امام (ره) و تفکرات امام از انقلاب هستند، گفت: انتخاب رئیس جمهور آینده در دست مردم و رأی اولی‌هاست مراقب باشید کشور را به دست چه کسی می‌سپارید.

برخی به‌دنبال جداسازی نام و تفکرات امام (ره) از انقلاب هستند

به گزارش فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه بهار این شهرستان با اشاره به بحث انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهور آینده در دست مردم و شما جوانان و رأی اولی‌ها است مراقب باشید که کشور را به دست چه کسی می‌سپارید.

وی افزود: اگر مردم با حضور خود در حفظ انقلاب تلاش نکنند انقلاب از دستشان خارج می‌شود، مردم با حفظ انقلاب خودشان را حفظ می‌کنند و مراقب باشید انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

امام جمعه خمینی‌شهر بیان کرد: یک عده به دنبال جداسازی نام امام و تفکرات امام از انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند در انتخابات سال آینده کسانی را به میدان بفرستند تا با وارد شدن در دولت بتوانند آرام آرام با دشمن هم صدا شوند.

رحیمی افزود: در سه دهه گذشته دشمنان از هر حیله و نیرنگی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کردند تا نام امام (ره) خاموش شود و استقلال و آزادی ما را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل پدر معنوی جهان بود، افزود: یکی از نشانه‌های رهبری دینی استقبال مردم از وی است، امام (ره) با استقبال مردم به کشور وارد شد و با استقبال مردم بر دوش مردم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول