اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ساری:

خلیج فارس در دستان ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: امروز خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی است.

خلیج فارس در دستان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن پیروزی سی و چهارمین سال انقلاب اسلامی که همراه با نواختن گلبانگ پیروزی در مدارس استان و به طور نمادین در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه کوثر در ناحیه یک ساری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

وی با طرح سئوالی که آیا بعد از سی و چهار سال پیروزی انقلاب، به اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی دست یافتیم یا نه، تصریح کرد: لازم است بدانیم وضعیت ما در قبل از انقلاب چگونه بوده است.

شریعتی ادامه داد: در قبل از انقلاب استقلال نظامی، سیاسی و فرهنگی در کشور نداشتیم.

وی با اشاره به این‌که کشور ما در قبل از انقلاب در بعد سیاسی هویت نداشت و 70 هزار مستشار آمریکایی تصمیم‌گیر سیاسی کشور بودند، خاطر نشان کرد: عزل و نصب‌های سیاسی کشور در قبل از پیروزی انقلاب باید با اراده آمریکا انجام می‌شد.

شریعتی نبود استقلال اقتصادی در کشور را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ دانست و اظهار داشت: با توجه به این‌که کشور ما در زمینه کشاورزی تولیدکننده بود ولی به واردکننده محصولات خارجی شهرت داشتیم.

وی جمهوری اسلامی را کشوری آزادی‌خواه عنوان کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فردی حق نداشت بر علیه آمریکا و اسراییل در ایران حرفی بزند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: قبل از پیروزی انقلاب هرگونه صدای آزادیخواهی در کشور توسط رژیم شاهنشاهی سرکوب می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: همه دنیا اذعان دارند که جمهوری اسلامی برای اهداف بلند خود از بیگانه دستور نمی‌گیرد.

شریعتی با اشاره به این‌که به خاطر استقلال‌طلبی ملت ایران، کشور مورد تحریم‌های دشمن قرار دارد، تصریح کرد: امروزه معادلات بین‌المللی بدون ایران امکان‌پذیر نیست.

این مسئول ادامه داد: امروز خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی است.

شریعتی به نصایح امام راحل به جوانان در بعد از پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جوانان خودشان را برای جهاد علمی آماده کنند و این توصیه توسط جوانان باید جدی گرفته شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در پایان سخنانش متذکر شد: در دهه فجر باید با آرمان‌های امام و شهدا پیمان ببندیم تا ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌هایی که مردم در سال 57 به دنبالش بودند در کشور تحقق یابد.

انتهای‌پیام/86006/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول