اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان:

ولایت‌مداری رمز اصلی پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان گفت: ولایت‌مداری و حضور همیشه در صحنه مردم رمز اقتدار و پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌های است.

ولایت‌مداری رمز اصلی پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌ها است

حجت‌الاسلام‌ مهدی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی در سایه ولایت‌مداری ملت ایران و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و جانشین بر حقشان مقام معظم رهبری به دست آمده است.

به گفته وی، امروز با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با وجود توطئه‌های بی‌شمار دشمنان شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی هستیم.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی همه جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران به خوبی درک کرده‌اند که با اعمال جنگ نظامی و یا هجمه‌های فرهنگی قادر به جلوگیری از حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی نیستند از این رو چاره‌ای جز تحریم اقتصادی ایران ندارند.

آزادی با تاکید بر اینکه تحریم‌های اقتصادی چیز تازه‌ای برای ملت ایران نیست گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب حتی در دوران سخت جنگ تحمیلی همواره ملت ایران را با تحریم‌های اقتصادی مورد تهدید قرار داده‌اند اما هیچ‌گاه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره با تبدیل تهدیدات دشمنان به فرصتی برای رشد و ترقی دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کرد است.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی دهگلان از وحدت به عنوان مهم‌ترین پشتوانه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نام برد و افزود: دشمنان به خوبی دریافته‌اند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی ملت ایران خلل ناپذیر باشد حرکت روبه جلوی این ملت متوقف نخواهد شد.

آزادی بر برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر تأکید کرد و گفت: برگزاری این برنامه‌ها با محوریت مردم می‌تواند نقش بسزایی در خنثی‌ شدن توطئه‌های دشمنان باشد.

وی در پایان از دهه فجر به عنوان ظرفیت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی نام برد و گفت: باید با برگزاری هرچه با شکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر و بیان دستاوردها و خدمات انجام شده در حوزه‌های مختلف به مردم آنان را از کارهای انجام شده آگاه سازیم.

انتهای پیام/79001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول