اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار البرز

زنگ انقلاب در مدارس کرج نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار البرز زنگ انقلاب در مدارس کرج به صورت همزمان در سراسر کشور نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس کرج نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که صبح امروز همزمان با لحظه ورود تاریخی امام‌خمینی(ره) به کشور برگزار شد دانش‌آموزان با شور و هیجان آغاز دهه فجر را جشن گرفتند. در این مراسم که به صورت نمادین و با حضور مسئولان در دبیرستان شهدای اطلاعات ناحیه 4 آموزش و پرورش کرج برگزار شد، اصغر عربیان استاندار البرز طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به ثمر نشست و امروز وظیفه ما است تا به پاسداشت خون شهدا علاوه بر ادامه راه آنان در حفظ اهداف و آرمان‌های آنان کوشا باشیم.

وی با تاکید بر انتقال آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده افزود: دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند باید با دستاوردهای انقلاب به خوبی آشنا باشند و آن را به درستی به نسل آینده انتقال دهند.

استاندار البرز بیان داشت: 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی است که هر ساله باید این رویداد مهم و تاریخی گرامی داشته شود.

عربیان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ است افزود: بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب سعی در داشتن انقلابی همانند ایران را داشتند اما تاکنون هیچ انقلابی پایدارتر و مستحکم‌تر از انقلاب ایران رخ نداده است.

وی اتحاد، همدلی و ولایت‌مداری مردم و مسئولان را رمز مهم پیروزی مردم دانست و گفت: این اتحاد و همدلی هیچگاه نباید فراموش شود.

استاندار البرز ادامه داد: انقلاب اسلامی با لبیک مردم به امام راحل به پیروزی رسید و انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی اثرگذار مردم اقصی‌ نقاط جهان را برای مبارزه با ظلم و ستم به حرکت درآورده است.

در ادامه این مراسم اکبر حلیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر بر هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم‌های این ایام تاکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا ارزش‌ها و اهداف انقلاب و امام راحل به نسل امروز انتقال داده شود.

وی افزود: دشمن امروز در نظر دارد تا با توطئه و تبلیغات منفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار خدشه کرده تا بتواند به اهداف شوم و دیرینه خود برسد.

حلیمی گفت: در این راستا مردم و مسئولان باید بیش از پیش آگاه باشند و گول تبلیغات منفی دشمنان را نخورند.

وی تاکید کرد: البته ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی بارها و بارها اثبات کردند که یاوه‌‌های دشمنان هیچ تاثیری بر ذهن و افکار آنها نخواهد داشت و هرگز نمی‌توانند مردم را از مسیر اصلی انقلاب دور سازند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول