اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس خبرداد

شناسایی ۳۳۰ انبار احتکار کالا در استان تهران/ فروش کالاهای احتکار شده با نرخ مصوب

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۳۰ انبار احتکار کالا در استان تهران شناسایی شده است و اجناس این انبارها با قیمت مصوب در بازار به فروش می‌رسد.

شناسایی ۳۳۰ انبار احتکار کالا در استان تهران/ فروش کالاهای احتکار شده با نرخ مصوب

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره تنظیم بازار استان تهران اظهار داشت: از  25 بهمن نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تا 21 اسفند برگزار می‌شود و بعضی نمایشگاه‌ها تا 13 فروردین سال 92 نیز فعال هستند.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا در 5 نقطه از شهر تهران احداث می‌شود و در تمام شهرستان‌های استان تهران نیز نمایشگاه‌های بهاره در بازه زمانی مشخص شده برگزار خواهد شد.

تمدن خاطر نشان کرد: 7 هزار غرفه در این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی شده است  که از این تعداد  5 هزار و  600 غرفه آن تحت عنوان فروشگاه ویژه و فوق‌العاده مدیریت می‌شود و قریب به 1400 غرفه دیگر نیز به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: حداقل تخفیف در نمایشگاه بهاره 20 درصد نسبت به قیمت مصوب است و در فروش فوق‌العاده اصناف نیز حداقل 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

تمدن با اشاره به اینکه هیچ کالای بی‌کیفیت در نمایشگاه عرضه نخواهد شد، گفت: گروهی با عنوان کیفیت‌سنج کالا در نمایشگاه‌ها حضور دارند و حدود 6 هزار بازرس افتخاری و رسمی در طول ایام نمایشگاه فعال هستند.

وی درباره احتکارکنندگان کالاهای اساسی اظهار داشت: حدود 300 انبار بزرگ احتکار کالا در استان تهران شناسایی شده و کالاهای آنها با قیمت مصوب در بازار عرضه شده است.

استاندار تهران ادامه داد: در حال حاضر 30 انبار احتکار مواد خوراکی نیز در سطح استان شناسایی شده است و به زودی اجناس آن با قیمت مصوب در سطح بازار عرضه می‌شود.

تمدن تأکید کرد: نباید از مسیر احتکار مایحتاج مردم به سودی برسیم و مسئولان نیز اجازه احتکار کالا در بازار را نخواهند داد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول