اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال خبر داد

محورهای کوهستانی خلخال در کمند کولاک و برف

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال از ادامه کولاک شدید در گردنه الماس خبر داد و بر لزوم احتیاط رانندگان در تردد از محور‌های کوهستانی تاکید کرد.

محورهای کوهستانی خلخال در کمند کولاک و برف

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی صبح امروز با حضور در گردنه الماس و بازدید از این منطقه اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی موجود رانندگان باید در هنگام تردد از این مسیر وسایل ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: بارش برف به همراه باد شدید در این محور و عدم دید مناسب از مهمترین مشکلات این گردنه در حال حاضر است که تلاش راهداران در راستای باز نگهداشتن محور ارتباطی خلخال - اسالم ادامه دارد و کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال باز است.

معاون فرماندار شهرستان خلخال با تقدیر از زحمات راهداران، امدادگران و پلیس راه از آمادگی کامل این سه ارگان خدمات‌رسان در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال خبر داد و افزود: تعامل و همدلی بین نیروهای پلیس راه، هلال‌احمر و راهداری می‌تواند حرکتی مهم برای نجات جان مسافران باشد.

مردی گفت: به رغم بارش برف در شهرستان خلخال و محور‌های مواصلاتی، تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال باز بوده و تردد در محور‌های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

این مسئول یادآور شد: شب گذشته نیز بیش از 30 خودروی گرفتار در برف و کولاک توسط راهداران، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و نیروهای پلیس راه از میان کولاک و برف نجات یافتند.

معاون فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: کلیه مسیرهای حوزه استحفاظی خلخال در محور خلخال - اسالم برف‌روبی شده است.

مردی از رانندگان خواست ضمن اطلاع از وضعیت آب و هوایی مقصد در حرکت از مبدا نیز توجه کافی به هشدار پلیس راه و راهداران داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف در شهرستان خلخال به لحاظ وضعیت خاص آب و هوایی و کوهستانی بودن این منطقه در برخی از نقاط به صورت برف و در برخی از نقاط نیز به صورت باران است.

انتهای پیام/62008/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول