اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

تساوی بهترین نتیجه برای جدال با صبای قم بود

خبرگزاری فارس: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به نظرم تساوی بهترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست در پایان دیدار با صبای قم رقم بخورد.

تساوی بهترین نتیجه برای جدال با صبای قم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آنتونیو ژوزه کونسیسائو اولیویرا ملقب به تونی پرتغالی در نشست خبری مسابقه صبای قم و تراکتورسازی تبریز گفت: پیش‌بینی اینکه بازی سختی با صبای قم داشته باشیم را کرده بودم، چون صبا تیمی است که فوتبال بسته‌ای ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: البته صبا در کارهای هجومی و به خصوص در ضد حملات تیم خطرناکی است، با این حال خوب بازی را کنترل کردیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که به نتیجه نرسید و فکر می‌کنم هر دو تیم خوب کار کردند و مساوی عادلانه بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: از بازیکنان به خاطر کسب یک امتیاز از این بازی سخت در مجموع راضی هستم. ما در حمله به سمت دروازه صبای قم خوب پیش می‌رفتیم، اما در تمام کردن کار مشکل داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم.

اولیویرا ابراز داشت: دوست داریم که همیشه فوتبال روانی ارائه کرده و کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم، فوتبال تک ضرب انجام دهیم و تماشاگران از بازی ما لذت ببرند و فکر می‌کنم که در این دیدار اینگونه بودیم اما تنها اشکال کار ما گل نزدن بود.

این سرمربی فوتبال در پاسخ به این سئوال که انتظار هواداران تراکتورسازی تبریز از شما قهرمان کردن این تیم بعد از نایب قهرمانی فصل گذشته است، با صراحت بیان داشت: آیا به نظر شما این تراکتورسازی تبریز همان بازیکنان فصل قبل را دارد، آیا به نظر شما ما همان تیم نیم فصل اول لیگ امسال هستیم؟

وی تصریح کرد: این تیم با تیم فصل قبل تفاوت بسیار زیادی دارد چون امیر قلعه نویی بهترین‌های تراکتورسازی را به استقلال برده و من این تیم را از نو ساخته‌ام بنابراین نمی‌توان از چنین تیم انتظار قهرمانی داشت، اما حالا که اینجای جدول هستیم نمی‌خواهیم به سادگی شانس خود را برای کسب بهترین عنوان لیگ برتر از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: کار خوبی نیست که من به هواداران خونگرم و دوست داشتنی تراکتورسازی تبریز قول قهرمانی بدهم بلکه به آنها می‌توانم این قول را بدهم که همین روند ادامه یافته و ما در لیگ برتر حضور موفقی داشته باشیم.

اولیویرا در پاسخ به اینکه چه جایگاهی را برای تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌بینی می‌کنید؟ اذعان داشت: وقتی الجزیره امارات سه یا چهار بازیکن برزیلی سطح بالا را با هزینه‌های هنگفت به تیم خود آورده و نخستین بازی را با ما برگزار می‌کند شما از من و تیمم که هیچ هزینه‌ای نکرده‌ایم چه انتظاری دارید، البته اما نا امید نیستیم.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول