اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی ضربتی

پل کشتارگاه شوشتر رفع خطر شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: در حال حاضر مشکلات پل کشتارگاه برطرف شده است و خطر خاصی شهروندان را تهدید نمی‌کند اما، باید پس از بارندگی‌های روزهای آینده برای برطرف کردن مشکل این پل چاره اندیشی شود.

پل کشتارگاه شوشتر رفع خطر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پل کشتارگاه شوشتر که در منتهی‌الیه اتوبان امیرکبیر قرار دارد به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، بخشی از جاده منتهی به این پل و پایه‌های این پل دچار مشکل شده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تردد از این پل مسدود شده است و ستاد حوادث غیرمترقبه عصر امروز برای بررسی این مشکلات تشکیل جلسه داد.

شهردار شوشتر در این باره گفت: جاری شدن سیلاب در این شهرستان و وجود فاضلاب در این منطقه از روزهای گذشته وضعیت این پل را وخیم کرده بود ولی در شرایط کنونی با شدت گرفتن باران وضعیت این پل بحرانی گزارش شد و تیم مبارزه با بحران شهرداری شوشتر برای رفع خطر در این منطقه وارد عمل شد.

آرش دَر، با اشاره به ابعاد فعالیت‌های انجام شده در این‌باره خاطرنشان کرد: تلاش شد تا در شرایط کنونی از بروز مشکلات اساسی برای این پل جلوگیری شود و به این دلیل از همه توان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شوشتر و تیم عمرانی استفاده شده است تا مشکلات در این پل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات در این پل برطرف شده است و خطر خاصی شهروندان را تهدید نمی‌کند اما، باید پس از بارندگی‌های روزهای آینده برای برطرف کردن مشکل این پل چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بارندگی بی‌امان در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه در شهرهای شوشتر، دزفول و اندیمشک باعث آبگرفتگی معابر و ورود آب به برخی منازل مردم شده است.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول