اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل از بررسی سوابق حقوق بشر خود در نشست سازمان ملل طفره می‌رود

خبرگزاری فارس: اسرائیل قصد ندارد در جلسه استماعی که «هیئت بازرسی دوره‌ای» شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی سوابق حقوق بشر اسرائیل برگزار می‌کند، شرکت کند.

اسرائیل از بررسی سوابق حقوق بشر خود در نشست سازمان ملل طفره می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، تلاشهای کشورها و مقامات برای متقاعد کردن اسرائیل به حضور در نشستی که قرار است سوابق حقوق بشر اسرائیل را بررسی کند، نتیجه‌ای نداشته و اسرائیل اولین عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل خواهد بود که از بررسی سوابقش در زمینه حقوق بشر طفره رفته است.

 به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز، اسرائیل به هشدارهای آمریکا و کشورهای دیگر برای حضور در این نشست سازمان ملل در ژنو توجهی نمی کند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرده قصد دارد در نشست امسال مطابق روال سال‌های گذشته که بررسی نظام‌مند حقوق بشر کشورهای عضو این شورا را در نظر داشته، به بررسی سوابق حقوق بشر اسرائیل بپردازد. 

نماینده اسرائیل در سازمان ملل اوائل ماه جاری به طور غیررسمی اعلام کرد قصد ندارد در جلسه استماعی که «هیئت بازرسی دوره‌ای» این شورا برای بررسی حقوق بشر اسرائیل برگزار می‌کند، شرکت کند.

دیپلمات‌های ژنو گفته‌اند این شورا احتمالاً در قطعنامه‌ای از رئیس هیئت مذکور درخواست خواهند کرد تا اسرائیل را برای حضور در این نشست در زمانی دیگر متقاعد کند. اما آنها می‌گویند بین کشورهای اسلامی و سایر اعضای این شورا درباره اینکه باید به اسرائیل چقدر زمان داد، اختلافاتی وجود دارد.

انتهای پیام/د.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول