اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یکی از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین در گفت‌وگو با فارس تشریح کرد

سکوت رسانه‌های غرب در قبال انقلاب بحرین/جذب مزدور برای سرکوب اعتراضات

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین با انتقاد شدید از سکوت رسانه‌های بین‌المللی در قبال تحولات بحرین، این نوع تبعیض رسانه‌ای را نشانه نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر توصیف کرد.

سکوت رسانه‌های غرب در قبال انقلاب بحرین/جذب مزدور برای سرکوب اعتراضات

شیخ "صادق الجمری" از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس، رسانه‌های بین‌المللی را به دریافت رشوه‌های کلان از سوی مقامات آمریکا و اعضای سازمان ملل متهم کرد و گفت: آمریکا با دادن رشوه‌های کلان، سانسور شدیدی را در پوشش خبری و انعکاس وقایع مربوط به قتل‌عام شیعیان و نسل‌کشی در این کشور کوچک و کم‌جمعیت خاورمیانه به راه انداخته است تا به اهداف خود برای سرکوب فریادهای مردمی و خاموش کردن شعله جریان بیداری اسلامی در منطقه دست پیدا کند.

وی قتل عام ملت مظلوم و بی‌دفاع و بی‌سلاح بحرین از سوی نظام‌های آل خلیفه و آل سعود را در تاریخ این کشور بی‌سابقه توصیف کرد و از مجامع بین‌المللی برای نجات مردم بحرین از یوغ استبداد و استعمار استمداد طلبید.

یکی از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین جنایات آل‌خلیفه در بحرین را بسیار مشابه با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین دانست و این مسئله را به صهیونیستی بودن تبار آل‌سعود نسبت داد.

الجمری، انقلاب ملت بحرین را به لحاظ محصور بودن این کشور در میان ادوات جنگی برخی کشورهای مزدور منطقه، یک انقلاب خاص توصیف کرد و گفت: آل خلیفه در راستای مقابله با انقلاب ملت بحرین، مزدورانی از اردن و پاکستان و یمن و عربستان سعودی و باقیمانده‌های فدائیان صدام را به بحرین آورده و آنان را به انواع اسلحه و مهمات مجهز کرده است تا به هر شکل ممکن به سرکوب قیام مردم علیه نظام بپردازند.

وی اشغال کشور بحرین توسط یک ارتش‌ مجهز به جدیدترین مهمات روز دنیا برای مقابله با 500 هزار شهروند بحرینی را مسخره توصیف کرد و اظهار داشت: ارتش اشغالگر عربستان سعودی علاوه بر استقرار در کشور بحرین به نیروهای نظامی خود دستور داده است تا شهروندان را بی‌مهابا مورد ضرب و قتل و سرکوب قرار دهند.

یکی از رهبران ائتلاف 14 فوریه بحرین با بیان اینکه بحرینی‌ها با قدرت تمام و با همت و عزم راسخ در مقابل تمامی ظلم و ستم‌ها مقاومت کرده است تصریح کرد: نظام آل خلیفه به خوبی می داند که هر آنچه تلاش کند و مزدورانی را از اینجا و آنجا جهت تغییر جمعیت به بحرین بیاورد در نهایت ﭘیروزی با ملت بحرین است.

الجمری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انقلاب ساختگی سوریه، از این انقلاب به عنوان یک سناریوی از پیش طراحی شده توسط عربستان یاد کرد و اظهار داشت: عربستان انتظار داشت با ایجاد یک انقلاب ساختگی و اعزام تروریست به کشور سوریه اوضاع این کشور را بحرانی جلوه داده و اذهان عمومی جهان را از وقایع بحرین منحرف سازد.

وی بسیاری از کشورهای منطقه را از حامیان ملت مظلوم بحرین برشمرد و اظهار داشت: همانگونه که ملت‌های منطقه سال‌ها دوشادوش مقاومت فلسطین ایستادگی کرده و در همچنان مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، این بار نیز با تمام قوا در کنار ملت بحرین در مقابل عربستان خونخوار ایستادگی کرده و تا پیروزی نهایی و تغییر نظام آل‌خلیفه به حمایت خود از ملت بحرین ادامه خواهند داد.

وی شعارهای "رژیم حمد بن خلیفه سرنگون باید گردد" و "مردم سرنگونی رژیم  را خواستارند" از جمله از خواسته‌های امروز انقلابیون بحرین برشمرد و  افزود: انقلابیون ضمن اعلام مخالفت خود با هر گونه گفت‌وگوی موسوم به  آشتی ملی، سرنگونی هر چه سریع‌تر رژیم منامه را خواستار شده‌اند.

الجمری با تاکید بر نامشروع بودن رژیم آل خلیفه گفت: رژیم بحرین از نظر  سیاسی ساقط شده و خروج سیل انقلابیون به سمت میدان لؤلؤة ناکارآمدی گزینه امنیتی و نظامی را ثابت کرد.

وی یادآور شد که امروزه پیر و جوان، زنان و مردان و کودکان در کنار فعالان سیاسی و علمای دینی به خیابان‌ها ریخته و سرنگونی رژیم  آل خلیفه را فریاد می‌‌زنند زیرا این رژیم مرتکب جنایات جنگی و نسل کشی  علیه مردم بحرین شده است  و کشور را دو دستی تقدیم اشغالگران سعودی کرده  است.

الجمری با بیان اینکه تاریخ مصرف آل خلیفه در بحرین پایان یافته است، و تاکید  کرد که تنها چند گام کوتاه به سرنگونی رژیم حاکم منامه باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه رژیم منامه از اصرار مردم به ادامه انقلاب خود مردم به هراس افتاده است، از  آماده باش کامل و اتخاذ تدابیر شدید امنیتی از سوی آل سعود و آل خلیفه خبر داد و افزود: اقدامات امنیتی دیگر نمی‌تواند مردم به خانه‌هایشان بازگرداند بلکه مردم همه گزینه‌های امنیتی و نظامی را به چالش می‌کشند.

الجمری با اشاره به جنایات جنگی نیروهای کشورهای اردن، عربستان، قطر و بسیاری کشورهای مزدور و دست‌نشانده علیه ملت بحرین، از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال موج نسل‌کشی در این کشور انتقاد و تاکید کرد: موج بیداری و مقاومت بحرین حتی اگر به قیمت کشته شدن تک‌تک بحرینی‌ها تمام شود، آرام نخواهد گرفت.

این اندیشمند سیاسی بحرینی قتل عام و شکنجه ملت بحرین در قرن حاضر را به شرایط قتل و کشتار حاکم بر کشورهای قرون وسطی تشبیه کرد و گفت: ملت بحرین به رغم همه این سرکوب‌ها و اعدام معترضان و کشتار دسته‌جمعی مردم در خیابان‌ها همچنان ایستاده است و تا تحقق همه اهداف خود از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول