اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی:

98درصد وصول درآمدها در استان مرکزی محقق شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: این استان با تحقق 98درصد از نظر وصول درآمدها در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

98درصد وصول درآمدها در استان مرکزی محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسن میرزاخانی در ششمین جلسه هماهنگی ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، اظهار داشت: در 9 ماهه سال جاری 55 درصد اعتبارات در بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است که پیش بینی این موضوع در 10 ماه 60 درصد خواهد بود.

وی به مجموع درآمدهای وصولی استان که شامل درآمدهای عمومی و ملی است اشاره کرد و افزود: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر شش هزار و 62 میلیارد ریال وصولی درآمد استان بوده است که وصولی درآمدها نسبت به مدت مشابه سال قبل 30.3 درصد رشد داشته است و از کل این مبلغ بالغ بر 4143.5 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای عمومی و 1918.5 میلیارد ریال مربوط به درآمدهای ملی بوده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی وضعیت درآمدهای ملی را بر اساس آمارها وضعیت مطلوبی در سطح استان عنوان کرد و اظهار داشت: درآمدهای عمومی توسط دستگاه‌های اجرایی از محل درآمدهای عمومی به تفکیک درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم، درآمدهای حاصل از فروش کالاها و خدمات، درآمدهای حاصل از جرائم و تخلفات، درآمدهای حاصل از مالکیت دولتی و سایر درآمدهای متفرقه وصول شده است.

میرزاخانی با اشاره به پیش‌بینی حقوق‌ کارکنان دستگاه‌های اجرایی توسط خزانه معین، در خصوص پرداخت عیدی کارکنان اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: تمهیدات لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز پرداخت عیدی کارکنان این استان اندیشیده شده است و پیرامون این موضوع نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/87002/ق20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول