اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی مردم به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: ایستادگی و مقاومت مردم در عرصه‌های مختلف رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی مردم به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمید مرادی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرضا اظهار کرد: کشور ایران در حال حاضر با صلابت و استواری در تمامی عرصه‌ها در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است و باید به این موضوع اذعان کنیم که فضای کنونی جزو امید بخش‌ترین دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشور ایران در یک مقطع حساس تاریخی قرار گرفته است و بدون شک با ایستادگی و مقاومت ملت در آینده نزدیک از این مرحله حساس تاریخی نیز با صلابت عبور می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به اهداف تشکیل بسیج گفت: در حال حاضر مجموعه بسیج در سه حوزه جنگ سخت، نیمه سخت و نرم فعالیت می‌کند و براساس ارزیابی‌های انجام گرفته، تحولات ساختاری زیادی نیز در این عرصه‌ها دربر داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مظلوم واقع شدن تشکل بسیج در دوران مختلف افزود: نقش سازنده بسیج در فتنه سال‌های 78 و88 امری است که برای همگان آشکار شده و در حالی که در آن دوران تمامی رسانه‌های غربی به هجوم ناجوانمردانه روی آورده بودند، تعدادی از بهترین نیروهای بسیج در سکوت این رسانه‌ها به مظلومانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند.

مرادی با تشریح جایگاه بسیج در اقشار مختلف جامعه گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود در حال حاضر تشکل بسیج در شهرضا در سطح 200 رده فعالیت می‌کند و این بیانگر تبیین فرهنگ متعالی بسیج در بین مردم این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در وضعیت کنونی بسیج با تعامل مناسب با تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرضا در عرصه‌های مختلف برنامه‌های مناسبی را اجرا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در ادامه مقاومت و مبارزه با سیاست‌های شوم دشمنان در عرصه‌های مختلف را جزو مهم‌ترین برنامه‌های بسیج برشمرد و بیان کرد: نیروهای بسیجی با به کارگیری تمامی توانایی و قدرت خود در راستای دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و شهدای والامقام ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول